Dezbatere online pe tema
„Provocări ale Comunicării Digitale în 2020”

 

         Evenimentele prilejuite de împlinirea a 160 de ani de la înființarea Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași continuă în aceste zile și în facultatea noastră.

        Departamentul de Științe ale Comunicării și Relații Publice organizează vineri, 30 octombrie 2020, începând cu ora 16.00, o dezbatere online cu tema „Provocări ale comunicării digitale în 2020”.

        La eveniment participă specialiști din diverse arii ale  Comunicării – membri fondatori sau manageri ai unor agenții de publicitate, specialiști în creație publicitară sau planificare media, strategi și consilieri pe probleme de comunicare, membri în departamentele de PR sau marketing ale unor instituții publice, precum și traineri, profesori, studenți și absolvenți ai celor două programe de studii oferite de Departamentul de Științe ale Comunicării și Relații Publice: specializarea de licență „Comunicare și Relații Publice” și programul de masterat „Relații Publice și Publicitate”.

        Prima parte a întâlnirii, desfășurată în intervalul 16:00 – 18:00, va consta într-o sesiune de prezentări susținute de specialiști ai Comunicării care vor discuta despre provocările pe care le-au întâmpinat în 2020 și despre concluziile la care au ajuns în urma acestor experiențe. La această primă parte a întâlnirii, intervențiile vor fi susținute de:

          Pr. Constantin Sturzu, Consilier al Sectorului comunicare şi relaţii publice al Arhiepiscopiei Iaşilor și Purtător de cuvânt al Mitropoliei Moldovei și Bucovinei;

         Dragoș Smeu, General Manager Mavericks. The Agency;

         Crina Penteleychuk, Fondator și trainer Crilia;

         Claudia Chirilescu, General Manager Spoon Media;

         Andreea Nemens, Senior Strategic Consultant 11.22 Consultancy & Creative Services;
        
Gerard Stan, Conferențiar universitar în Departamentul de Științe ale Comunicării și Relații Publice, UAIC Iași.

         Raluca Gavrilescu, Consultant în branding cu specializare pe naming 

         Flavian Cristea, Delivery Manager & Digital Strategist la Grapefruit

        A doua parte a întâlnirii, desfășurată în intervalul 18:00 – 19:00, va consta într-o dezbatere la care vor participa absolvenți ai specializării de licență „Comunicare și Relații Publice” și ai programului de masterat „Relații Publice și Publicitate”, cu privire la modul în care experiențele lor  ar putea fi o sursă de inspirație pentru conținutul programelor de studii oferite de Departamentul de Științe ale Comunicării și Relații Publice.

       Moderatorul întâlnirii va fi conf. univ. dr. Ioan-Alexandru Grădinaru, prodecan al Facultății de Filosofie și Științe Social-Politice.

       Linkul întâlnirii organizate pe Google Meet:

       meet.google.com/dui-jmre-tir  

 

PrelegeriPubliceCRP

Luni, 28 octombrie 2019, ora 10 Amf D2

Marti, 29 octombrie 2019, ora 10 Amf D3

La Iași se organizează a doua ediție a conferinței internaționale

"Communication in Action: From Theory to Practice and Back"

Afiș CIA 2019 final

 

Departamentul de Științe ale Comunicării și Relații Publice din cadrul Facultății de Filosofie și Științe Social-Politice, Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iași, anunță a doua ediție a conferinței internaționale Communication in Action: From Theory to Practice and Back (Comunicarea în acțiune: De la teorie la practică și înapoi), care va avea loc în perioada 7-9 noiembrie 2019 la Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iași, fiind organizatăîmpreună cu Universitatea Beira Interior din Covilha, Portugalia și Colegiul universitar Artevelde din Ghent, Belgia.
Tema acestui an este Comunicarea strategică în era digitală: provocări și oportunități pentru practicieni, iar la eveniment sunt așteptați profesori și cercetători din domeniul Științelor comunicării, dar și practicieni, studenți, masteranzi sau doctoranzi interesați de acest domeniu.
La fel ca în cazul ediției precedente a conferinței, din noiembrie 2018, lucrările vor fi grupate în mai multe secțiuni: retorică, semiotică și teorii ale discursivității, relații publice, publicitate, jurnalism și studii media.
Prezentarea lucrărilor se va realiza în limbile engleză și franceză, iar o selecție de lucrări va fi publicată într-un număr special al revistei Argumentum – Caietele Seminarului de Logică discursivă, Teoria Argumentării și Retorică.
Revoluţia digitală a transformat deja lumea într-o reţea de ecosisteme dinamice şi interactive, iar ritmul fulminant în care continuă această revoluţie pune indivizii, organizaţiile şi societăţile în faţa imperativului de a se adapta rapid unei avalanşe de "distrugeri creatoare". Graţie noilor tehnologii de comunicare, toate produsele gândirii umane – texte, imagini, sunete, materiale audiovizuale etc. – pot fi convertite într-un format citibil pe calculator, iar, mai apoi, ele pot fi standardizate, colectate, sistematizate şi utilizate pe "super-platforme digitale". Efectele revoluţiei digitale afectează într-o măsură considerabilă şi profesiile circumscrise comunicării strategice, precum jurnalismul, relaţiile publice, publicitatea şi comunicarea publică. Manifestările academice care îi reunesc pe teoreticienii şi practicienii din sfera comunicării strategice, precum conferinţa internaţională pe care o găzduim la Iaşi, în perioada 7-9 noiembrie 2019, facilitează schimbul de experienţă şi favorizează adaptarea serviciilor de comunicare strategică la noile exigenţe ale pieței.           – Conf. univ. dr. Gheorghe-Ilie Fârte, Președinte al comitetului de organizare CIA 2019
Mai multe informații despre conferința internațională CIA 2019puteți găsi accesând linkul https://www.fssp.uaic.ro/cia/. Vă rugăm să diseminaţi informaţiile către publicul dvs., în măsura în care le consideraţi relevante. Ne-ar face o deosebită plăcere să participați și la eveniment.

                Persoana de contact:
Asist. univ. dr. Daniel-Rareș Obadă - Secretar conferința internațională CIA 2019
Tel: 0733.450.394, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Go to top