In perioada 24.02.2016-04.03.2016,studentii care  nu au depus dosar  pentru obtinerea bursei de ajutor social in primul semestru si indeplinesc conditiile din metodologie, vor depune dosarele la secretariatul specializarii unde sunt inscrisi in anul univ.2015-2016

Studentul care a obtinut bursa de ajutor social in primul semestru NU TREBUIE SA MAI DEPUNA DOSAR IN SEMESTRUL AL 2 LEA, BURSA PRELUNGINDU-SE AUTOMAT , CONDITIA FIIND CA STUDENTUL SA NU INREGISTREZE MAI MULT DE 2 RESTANTE PE SEMESTRU.

Metodologie

 alegeriStudentesti2016

În această perioadă se aleg noii studenți reprezentanți în Consiliile Facultăților și Senatul Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași.

Calendar

11-15 ianuarie: depunerea candidaturilor pentru Senatul Universității şi Consiliul Facultății la secretariatele Facultăților

18-20 ianuarie: are loc în fiecare Facultate primul scrutin al alegerilor pentru Consiliu şi propunerilor pt Senat.

21-22 ianuarie: dacă este cazul (cvorumul la primele alegeri este <30%), are loc al doilea tur de scrutin al alegerilor pentru Consiliu și propunerilor pentru Senat.

25 ianuarie: are loc alegerea studenților pentru Senat la nivel de Universitate dintre propunerile votate la nivel de Facultate.

Informaţii suplimentare despre Alegeri Academice 2016

Sesiunea de examene şi restanţe semstrul I an univ 2015-2016

  • Sesiunea de examene semestrul I 2015-2016 va avea loc în perioada 18 ianuarie -31 ianuarie 2016.  Se aplică prevederile aprobate în Hotătrârea Consiliului Facultăţii nr 200/16.09.2014
  • Sesiunea de restanţa va avea loc în perioada 8 februarie-14 februarie 2016
  • Studenţii care nu au achitat taxa de şcolarizare întegral până la data de 15 ianuarie 2016 se vor adresa cu o cerere domnului decan prof.univ.dr. Nicu Gavriluţă
  • Notele vor fi trecute în gestiunea de şcolaritate după achitarea taxei de şcolarizare
  • Regulamentul didactic privind desfăşurarea activităţii în sesiune:
  • Art. 51. “ Orice student beneficiază, la Universitatea “Alexandru Ioan Cuza” Iaşi, de posibilitatea de a se prezenta, în mod gratuit, în cursul anului curent, la două evaluări finale pentru fiecare disciplină studiată pe parcursul anului universitar conform planului de învăţământ din anul universitar în care s-a înscris”
  • Art.52 şi 53 . Măriri şi reexamninările studentului în regim de taxă de credit:

-un student poate beneficia, la cerere, de o singură mărire de notă într-un semestru
- taxa de credit în valoare de 250 lei/disciplină, an univ. 2015-2016 se achită dacă studentul  nu a promovat  o disciplină după cele două evaluări gratuite.
-studentul reinmatriculat nu plăteşte taxă de credit şi nici taxă de echivalare a examenelor conform Hotărârii Consiliului Facultăţii nr.  203/ 13.01.2015.  Aceştia au dreptul de a participa la două examinări gratuite la examanele restante (derogare art.73.  alin 1.2)

  • Regulamentul didactic privind taxele de şcolarizare:

 Art. 71. Taxa de şcolarizare se achită integral sau în rate, astfel:
    Semestrul I  - tranşa I- 750 lei ( 50% din taxa semestrială ) până la 31 octombrie 2015
                       -tranşa II- 1500 lei (100% din taxa semestrială) până la 15 ianuarie 2016
                Semestrul II  - tranşa I-  750 lei (50% din taxa semestrială) până la 15 martie 2016
                       -tranşa II- 1500 lei (100% din taxa semestrială) până la 15  mai 2016
Art.73.  alin 1.2 Derogare conform Hotărârii Consiliului Facultăţii nr.  203/ 13.01.2015. Studentul reinmatriculat nu plăteşte taxă de credit pentru examenele nepromovate şi nici taxă de echivalare a examenelor conform Hotărârii Consiliului Facultăţii nr.  203/ 13.01.2015.  Aceştia au dreptul de a participa la două examinări gratuite la examanele restante.  Studentul reimatriculat plăteşte taxa de şcolarizare restantă şi prima tranşa din taxa semestrială, conform alin 3

Art.75. In caz de retragere de la studii sau de întrerupere a studiilor a studentului cu taxă:
   STUDII DE LICENTA ZI
- 1 octombrie- 5 decembrie a anului universitar- 50%  din taxa de şcolarizare pe sem. I
      - 6 decembrie-15 martie a anului universitar – integral taxa de şcolarizare sem. I
      - 16 martie-15 mai a anului universitar- taxa sem I+ 50 % din taxa de şcolarizare pe sem. II
     -  după data de  15 mai a anului universitar- taxa sem I+II integral 100 %
STUDII DE LICENTA ID

  • 10 % din taxa de şcolarizare pentru semestrul I, dacă în 5 (cinci) zile de la semnarea Contractului, dacă nu a primit resursele de învăţare;    
  • 50% din taxa semestrială, dacă a primit resursele de învăţare
  • 100% taxa scolarizare semestrială, după efectuarea activităţilor de tutoriale directe

 In cazul întreruperii de studii, în momentul reluării studiilor va achita diferenţa de taxă de şcolarizare rămasă neplătită plus diferenţa de taxă dintre seria cu care este în prezent

Documente primite:

BUZZ!Camp, la a doua generație de studenți

AFIS IASIBucurești, 06.11.2015.
Cel mai longeviv eveniment din România dedicat dezvoltării personale, recrutării specializate și orientării în carieră pentru studenți și absolvenți ajunge la Iași pe 12 noiembrie la hotel Internațional. Aflat la a 14-a ediție, evenimentul BuzzCamp va acoperi de această dată în 11 orașe (Brașov, Sibiu, București, Ploiești, Iași, Cluj, Timișoara, Bacău, Constanța, Pitești și Craiova): ”Cariera mea și a echipei Inspire Group a început și se dezvoltă cu fiecareediție BuzzCamp. Din 2008 și până astăzi evenimentul a pus față în față 100 de companii cu peste 18,000 de participanți. La ultima ediție,135 de tineri cu potențial și-au început cariera în cadrul companiilor partenere. În fiecare an, ne bucurăm de sprijinul celor mai mari centre universitare și de implicarea a peste 50 de organizații studențești.” – Anca Matei Nazarov, Project Director BuzzCamp & Co-founder Inspire Group.
La ediția din Iași a BuzzCamp, companiile BitDefender, E&Y, LIDL, SCC, Vodafone și Xerox vor fi prezente la eveniment să caute profile specifice de studenți și absolvenți pe care să îi recruteze în programele de formare. La edițiile din Brașov, Sibiu și București de anul acesta, toate companiile prezente la eveniment au identificat potențiali viitori colegi în audiența de la BuzzCamp. Prin prezența la workshop-urile organizate individual, de fiecare compani în parte, audiența BuzzCamp are șansa să interacționeze cu reprezentanții companiilor, să le cunoască mediul de lucru și filosofia și să realizeze în ce măsură ar putea să se integreze în structura lor. Participarea la BuzzCamp este gratuită, însă locurile sunt limitate și necesită o înscriere prealabilă pe site-ul www.buzzcamp.ro/event.
BuzzCamp se organizează bianual din anul 2008și este o platformă complexă de orientare în carieră, recrutare, workshop-uri și conferințe axate pe dezvoltare personală. Evenimentul se desfășoară în contextul în care, ultimul raport de cercetare realizat de Institutul Național de Statistică, privind ocuparea și șomajul, situează rata șomajului în rândul tinerilor la 25%: ”Nu ne dorim ca tinerii cu potențial să fie puși în situația de a alege între a participa la cursurile facultății pentru care au optat și a fi angrenați într-un job full-time.Experiența Inspire Group pe proiecte de employer-branding și recrutare, precum și clienții alături de care dezvoltăm evenimentul,de 8ani,ne demonstrează că ambele sunt la fel de importante. Ne aflăm într-un moment în care tinerii cu potențial au nevoie de orientare și soluții pentru a începe o carieră, nu de un simplu job după terminarea facultății.” – Alina Anghel, Business DevelopmentDirector& Co-founder, Inspire Group.
În acest moment, ediția a 14-a se bucură de sprijinul a 15 dintre cei mai importanți angajatori: Accenture, Bitdefender, Groupe Renault, Arvato, VodafoneRomânia,LIDL, EY, SCC, WNS, Nestle, Carrefour, HP, ContinentalAutomotive și Telusși beneficiază deja de 20 de speakeri confirmați.
În toate edițiile anterioare s-au alăturat proiectului persoane publice din domenii variate, de la actori și sportivi la antreprenori și traineri ca:George Ivașcu, Maria Buza, Virgil Ianțu, Cornel Ilie, Cori Grămescu, Grigore Leșe, Dan Chișu, Radu Iacoban sau Ivan Patzaichin.
Despre Inspire Group:
Inspire Group este compania specializată în servicii de employer branding și recrutare, organizatorul evenimentului BuzzCamp, editorul proiectelor Great│co., World Wide Brands și realizatorul studiului Most Loved Employers, alături de Mercury Research.

Pentru mai multe informații legate de proiectele de recrutare și dezvoltare personală organizate de Inspire Group puteți contacta:
Miruna NeaguIrina Mateescu
PR Executive, Inspire Group                                                            Interim Marketing Director, Inspire Group
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Telefon: 0741 632 185 Telefon: 0722 218 380

Intilnirea informativa cu studentii de la specializarea ASISTENTA SOCIALA va avea loc Marti, 17 Noiembrie orele 9, in Sala de Consiliu a Facultatii de Filosofie si Stiinte Social-Politice

 

Programul “Fondul de burse” RO 015
Finanţat prin Mecanismul Financiar SEE (Spaţiul Economic European) 2009-2014

 

FACULTATEA DE FILOSOFIE SI STIINTE SOCIAL-POLITICE

MOBILITĂŢI DE PRACTICA 2015-2016
în  domeniul ASISTENTA SOCIALA
Finanţare: (echivalentul în LEI) 1200 Euro/lună + 500 Euro transport şi asigurare medicală
(80% înainte de plecarea în mobilitate + 20% după întoarcerea din mobilitate)


      CRITERII DE ELIGIBILITATE:
Pentru a fi eligibili pentru o mobilitate de studiu SEE, studenţii trebuie:

  • Să fie înmatriculaţi la zi la Facultatea de FILOSOFIE SI STIINTE SOCIAL-POLITICE, nivel licenţă / master;
  • să ateste cunoaşterea limbii engleze la nivel minim B1;
  • să fie integralişti;
  • să obţină minim nota 7.00 la interviul susţinut în cadrul selecţiei desfăşurate la facultate.
  • NOU!!!! foşti beneficiari ai unui stagiu de studiu în generaţiile anterioare de programe Socrates şi LLP-Erasmus, numai dacă îndeplinesc criteriile sus-menţionate şi cu condiţia ca durata totală a stagiilor (Socrates/LLP-Erasmus şi SEE) să nu depăşească 12 luni/ciclu de studii.

NU POT PARTICIPA LA ACEASTĂ SELECŢIE studenţii care au obţinut un grant SEE (de studiu sau practică) în anul academic 2013-2014 sau 2014-2015!!!

DOCUMENTE NECESARE LA DOSARUL DE CANDIDATURĂ:

  • Curriculum Vitae (redactat în limba engleză)
  • Scrisoare de motivaţie (redactată în limba engleză şi semnată)
  • Extras din foaia matricolă la zi a studiilor de licenţă şi master, dacă este cazul (de la Secretariatul Facultăţii)
  • Certificat de limbă engleză:
  • nota/ punctajul minim acceptat (pentru nivel minim B1) trebuie să fie egal cu 80% din nota sau punctajul maxim (ex: min. nota 8/10, 16/20 sau bine, în cazul calificativelor) - excepţie fac certificatele recunoscute internaţional (tip DELF, DALF, Cambridge, TOEFL, IELTS, DELE, Goethe), obţinute pentru un nivel minim B1, pentru care se acceptă orice punctaj;
  • excepţie fac studenţii care au limba de studiu de la universitatea partener ca specializare în cadrul studiilor universitare, caz în care cunoştinţele de limbă vor fi atestate prin extrasul de foaie matricolă.
  • Declaraţie care atestă numărul de luni cumulate de mobilitate Erasmus/ciclu de studii; (După modelul “Subsemnatul.... student în anul ..., înscris în anul universitar ... ciclul de studii (licenţă sau master) ….la Facultatea... specializarea...... declar pe propria răspundere că am cumulat până în prezent X nr de luni de mobilitate Erasmus in perioada... ”. Semnătură, data  (în română)
  • Documente suplimentare, pentru studenţii care nu au cetăţenia unui stat membru UE:
  • o copie a permisului de şedere;
  • o adeverinţă de la Secretariatul Facultăţii, care să-i ateste calitatea de student cu frecvenţă (la zi).

Dosarele incomplete vor fi declarate respinse.

Criteriile de selecţie şi repartizare sunt următoarele:
a) rezultatele academice - 20% din punctaj;
b) scrisoare de motivatie - 20% din punctaj;
c) interviu  -  40% din punctaj;
d) competentele lingvistice - 20% din punctaj.

Modalitatea de contestatie:
Etapa 1: La nivelul UAIC, printr-o contestatie scrisa adresata conducerii UAIC (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) . 
Etapa 2: Daca prima contestatie este respinsa, candidatul are dreptul sa adreseze o a doua contestatie Operatorului de Program (ANPCDEFP Bucuresti) (email : Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) .
In cazul in care contestatia este acceptata de catre UAIC sau de catre ANPCDEFP, atunci candidatura ca intra in procesul de evaluare. 

 

 

Go to top