Admitere 2024
Calendar confirmarea locului, iulie 2024
Calendar confirmarea locurilor*:
Etapa I: 25-27 iulie, 29-30 iulie 2024 (9:00-16:00); Licență: Amfiteatrul Mihail Kogălniceanu, Corp A; Master: HR Lab, Corp A.
Etapa II (redistribuiri): 1-2 august 2024 (9:00-16:00), 3 august 2024 (9:00-13:00); Licență: Amfiteatrul Mihail Kogălniceanu, Corp A; Master: HR Lab, Corp A.
Etapa III (redistribuiri): 6-7 august 2024 (9:00-16:00) Licență: Amfiteatrul Mihail Kogălniceanu, Corp A; Master: HR Lab, Corp A.
Atenție: neconfirmarea locului atrage după sine excluderea din concurs!
Atenție: confirmarea locului se poate face doar cu prezență fizica!
Candidați admiși buget
Confirmarea locului pentru candidații admiși la buget se face exclusiv în Amfiteatrul Mihail Kogălniceanu, Corp A (candidații admiși la studii de licență), respectiv în Sala HR Lab, Corp A (candidații admiși la studii de master), conform calendarului de mai sus.
Dosarul pentru confirmarea locului la buget trebuie să conțină:
* Contractul de studii - original (se completează la confirmarea locului, în Amfiteatru, este disponibil exclusiv la comisia de admitere);
* Diploma de Bacalaureat obținută în România și Foaia matricolă a anilor de liceu – original (dacă nu a fost deja depusă în original);
* Diploma de Licență obținută în România și Suplimentul la diploma de licență / foaia matricolă a anilor de licență sau Adeverință - original; pentru candidații admiși la masterat (dacă nu a fost deja depusă în original);
* Atestat de echivalare emis de C.N.R.E.D pentru studiile efectuate în afara României – original (dacă nu a fost deja depusă în original);
* Dovada achitării taxei de înmatriculare [100 lei] (recomandăm plata direct din contul de candidat, pe platforma eadmitere.uaic.ro sau online la plati-taxe.uaic.ro (Taxe de școlaritate > Taxă înmatriculare));
* Extras de cont al titularului în vederea efectuării operațiunilor de virament bancar care apar în perioada școlarizării (burse, restituiri taxe, premii etc.);
* Carte de identitate - original și copie;
* Certificat de naștere - original și copie;
* Certificat de căsătorie - original și copie (dacă este cazul);
* Dosar plic.
Vă rugăm să aveți asupra dvs. un instrument personal de scris (recomandăm pix cu tuș albastru).
Taxă înmatriculare: 100 lei
* Candidații admiși pe locurile cu finanțare bugetară trebuie să achite taxa de înmatriculare în valoare de 100 lei (taxă înmatriculare).
Atenție: neconfirmarea locului atrage după sine excluderea din concurs!
Candidați admiși taxă
Confirmarea locului pentru candidații admiși la taxă se face exclusiv în Amfiteatrul Mihail Kogălniceanu, Corp A (candidații admiși la studii de licență), respectiv în Amfiteatrul Sala HR Lab, Corp A (candidații admiși la studii de master), conform calendarului de mai sus.
Dosarul pentru confirmarea locului la taxă trebuie să conțină:
* Contractul de studii - original (se completează la confirmarea locului, în Amfiteatru, este disponibil exclusiv la comisia de admitere);
* Diploma de Bacalaureat obținută în România și Foaia matricolă a anilor de liceu – original (dacă nu a fost deja depusă în original);
* Diploma de Licență obținută în România și Suplimentul la diploma de licență / foaia matricolă a anilor de licență sau Adeverință - original; pentru candidații admiși la masterat (dacă nu a fost deja depusă în original);
* Atestat de echivalare emis de C.N.R.E.D pentru studiile efectuate în afara României – original (dacă nu a fost deja depusă în original);
* Dovada achitării taxei de școlarizare [500 lei] (recomandăm plata direct din contul de candidat, pe platforma eadmitere.uaic.ro sau online la plati-taxe.uaic.ro (Taxe de școlaritate > Taxă școlarizare));
* Extras de cont al titularului în vederea efectuării operațiunilor de virament bancar care apar în perioada școlarizării (burse, restituiri taxe, premii etc.);
* Carte de identitate - original și copie;
* Certificat de naștere - original și copie;
* Certificat de căsătorie - original și copie (dacă este cazul);
* Dosar plic.
Notă:
* pentru candidații admiși la învățământ la distanță, actele de studii în original pot fi înlocuite de copii legalizate;
* pentru candidații care sunt admiși sau urmează deja un alt program de studii, actele de studii în original pot fi înlocuite de copii legalizate însoțite de adeverință care să ateste prezența actelor de studii în original la altă facultate / instituție de învățământ superior.
Vă rugăm să aveți asupra dvs. un instrument personal de scris (recomandăm pix cu tuș albastru).
Important: Candidații admiși pe locurile cu taxă la studii de masterat pot să achite taxa de școlarizare până la data de 20 septembrie 2024, dar semnarea contractului se face conform calendarului de mai sus.
Taxă de școlarizare: 500 lei
* Candidații admiși pe locurile cu taxă trebuie să achite 500 lei, reprezentând prima rată din taxa anuală de studii, de 3000 RON (taxă școlarizare);
* Candidații admiși pe locurile cu taxă NU trebuie să achite taxă de înmatriculare (taxa de înmatriculare este inclusă în taxa de școlarizare)
Important: vă rugăm să urmăriți reafișarea listelor la sfârșitul primei perioade de confirmări pentru a vedea dacă ați trecut de la taxă la buget!
Candidații admiși la taxă, care în urma redistribuirii locurilor au fost admiși pe locurile de la buget, în cadrul aceleeși specializări, sunt invitați să completeze cererea pentru restituirea taxei de școlarizare.
Cererea pentru restituirea taxei de școlarizare [500 lei] achitată la confirmarea locului la taxă se face exclusiv fizic, la administratorul financiar al Facultății de Filosofie și Științe Social Politice. Pentru restituirea taxei se va completa aceasta cerere la care se va atașa (1) copie chitanța, (2) copie carte de identitate, (3) extras cont (pentru identificarea titularului contului si a codului IBAN).
Important: după primul an de studiu, pe baza notelor obținute în sesiune, se fac trecerile de la taxă la buget.
Atenție: neconfirmarea locului atrage după sine excluderea din concurs!
Restituire taxe
Restituirea taxei de școlarizare se face în cazul în care:
* în urma redistribuirii locurilor ați fost admis(ă) pe locurile cu finanțare de la buget (deși inițial ați fost declarat(ă) admisă la taxă);
* nu ați confirmat locul (deși ați plătit prima tranșă din taxa de școlarizare);
* ați solicitat retragerea din concurs;
* sau alte motive.
Cererea pentru restituirea taxei de școlarizare [500 lei] achitată la confirmarea locului la taxă se face exclusiv fizic la administratorul financiar al Facultății de Filosofie și Științe Social Politice. Pentru restituirea taxei se va completa aceasta cerere la care se va atașa:
(1) copie chitanța;
(2) copie carte de identitate;
(3) extras cont (pentru identificarea titularului contului si a codului IBAN).
Taxa de școlarizare achitată de către candidați în vederea confirmării locurilor se restituie integral în următoarele situații:
(1) candidatul admis cu taxă a ocupat, în urma redistribuirii, un loc la buget;
(2) candidatul nu a confirmat locul (deși a plătit prima tranșă din taxa de școlarizare).
Taxele de școlarizare se restituie, în cazul retragerii, astfel:
(1) Candidaților admiși cu taxă care renunță la școlarizare în termen de 5 (cinci) zile calendaristice de la semnarea Contractului de studii, li se va reține 10% din taxa de școlarizare pentru semestrul I (adică 150 RON).
(2) Dacă cererea de retragere se va face după depășirea termenului de 5 (cinci) zile calendaristice de la semnarea Contractului de studii, dar înainte de începerea celei de a doua sesiuni de admitere (până la data de 5 septembrie 2024), candidaților li se va reține 15% din taxa de școlarizare pentru semestrul I (adică 225 RON).
(3) Candidaților care se retrag după începerea celei de a doua sesiuni de admitere (după data de 6 septembrie 2024), dar înainte de începerea anului universitar, li se va reține 20% din taxa de școlarizare pentru semestrul I (adică 300 RON).
(4) Candidaților admiși la învățământ cu frecvență care se retrag după începerea anului universitar nu li se mai restituie taxa de școlarizare pentru confirmarea locului (adică 500 RON).
Taxele de înmatriculare sau școlarizare pot fi achitate și la orice sucursală BRD din țară (cod taxă înmatriculare: 38; cod taxă școlarizare: 31; cod formă de învățământ: licență IF - 1251; licență ID - 2204; master IF – 2406)
Atenție: neconfirmarea locului atrage după sine excluderea din concurs!