Dragi studenți, vineri, 27.11.2020 intre orele 12 -14 vă invităm la workshop-ul

"Adaptarea profesională - debut și evoluție."

Acesta se desfășoară în cadrul proiectului E șansa ta!, Activitatea 8: Organizarea de workshopuri dedicate dezvoltării competențelor esențiale de angajabilitate (R8).

Link-ul de acces: https://meet.google.com/fpp-kyxm-vww

Formularul de înscriere https://forms.gle/TyBsjf9JjqXXoV3y7

Încep înscrierile pentru selecția echipelor participante la PR ARENA! (21 – 30 octombrie 2020)

PR ARENA 

 

Ești pasionat de domeniul relațiilor publice? Dorești să îți măsori forțele cu cei mai buni studenți din țară? Intră în ARENĂ! Înscrie-te pentru a participa la selecția celor două echipe care vor reprezenta Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași la concursul național PR ARENA din 16-17 noiembrie 2020!

PR ARENA, organizată online de Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București și Global Women in PR, este destinată studenților și masteranzilor din domeniul comunicării și al relațiilor publice din 7 centre universitare din România, printre care și Iași.

REGULAMENT

Competiția PR ARENA (ediția a III-a) este destinată studenților de la programele de licență și master cu profil de comunicare din mai multe centre universitare din România. Tu și colegii tăi puteți alcătui o echipă din 2 sau 3 studenți. Componența echipei nu se poate modifica după ce vă înscrieți. Fiecare echipă poate primi, prin tragere la sorți, un student din anul 1 drept invitat special (în funcție de numărul studenților de anul 1 înscriși).

 

Calendarul competiției:

21 OCTOMBRIE – 30 OCTOMBRIE – înscrierea echipelor în competiția PR ARENA

21 OCTOMBRIE – 30 OCTOMBRIE – înscrierea studenților din anul 1 care doresc să participe ca invitați speciali în echipele din competiție

30 OCTOMBRIE – 3 NOIEMBRIE – selecția echipelor

3 NOIEMBRIE – anunțarea echipelor care vor intra în competiția PR ARENA și a studenților din anul 1 selectați ca invitați speciali

16 NOIEMBRIE – desfășurarea online a competiției PR ARENA (deschiderea oficială, prezentarea briefului, lucrul în echipe cu mentorii)

17 NOIEMBRIE – prezentarea proiectelor și premierea echipelor câștigătoare 

 

       Criterii de jurizare pentru echipe: (a) capacitatea echipei de a oferi o descrierea inedită a membrilor echipei; (b) capacitatea de a oferi o motivație plauzibilă pentru participarea la PR Arena și (c) redactarea motivației într-un mod profesionist.

       Criterii de jurizare pentru studenții de anul 1: (i) capacitatea de a se descrie concis și într-o manieră inedită; (ii) capacitatea de a oferi o motivație plauzibilă pentru participarea la PR Arena și (iii) redactarea emailului într-un mod profesionist.

Echipele selecționate vor avea fiecare câte un mentor din profesie cu care vor lucra la prezentarea pitch-ului, pornind de la un brief furnizat în ziua competiției. Fiecare echipă va avea de prezentat pitch-ul în fața juriului.

Un pitch câștigător trebuie: (1) să rezolve situația identificată în brief; (2) să ofere soluții creative și eficiente pentru situația furnizată; (3) să fie prezentat într-o manieră persuasivă, profesională și (4) să fie adaptat contextului social, cultural și economic.  

Departamentul de Științele ale Comunicării și Relații Publice din cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași îi invită pe studenții și masteranzii pasionați de PR să se înscrie cu echipe în competiția PR ARENA.

Iată ce trebuie să faci:

- formează o echipă de 3 membri (studii de licență sau masterat, în orice combinație dorești);

- pregătiți (1) o prezentare creativă a membrilor echipei (în orice format dorești: text, video, audio etc.) și (2) un eseu (max. o pagină) în care să includeți motivația pentru care doriți să participați la rezolvarea unui brief de relații publice;

- trimite-le prin e-mail (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) pentru a te înscrie în competiție.

Urmărește site-ul competiției, https://sites.google.com/a/fjsc.unibuc.ro/facultatea-de-jurnalism-si-stiintele-comunicarii/competitii-studentesti, site-ul Facultății de Filosofie și Științe Social-Politice (https://www.fssp.uaic.ro), precum și pagina de Facebook a specializării Comunicare și relații publice (https://www.facebook.com/CRPiasi) pentru a afla dacă echipa ta a fost selectată pentru a participa la PR ARENA.

            Coordonatori: Conf. univ. dr. Gheorghe-Ilie Fârte și Lect. univ. dr. Daniel-Rareș Obadă.

Persoană de contact:

Lect. univ. dr. Daniel-Rareș Obadă

E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Catedra de limbă și literatură engleză a Facultății de Litere vă învită să participați la un eveniment propus de Ambasada S.U.A din București și organizat de Ambasada S.U.A. din Oslo:

 

THE U.S. ELECTIONS: What you need to know!, ”US Elections 2020: Debate Night”

Invitați: Christina Greer, Associate Professor of Political Science at Fordham University, Nina Jankowicz, Disinformation Fellow at the Wilson Center and Margaret Talev, White House and Politics Editor for Axios.

Data: 15 octombrie, ora 17:00 (16:00CET), Live streaming pe Facebook

Link: https://www.facebook.com/events/354161785708963?acontext=%7B%22source%22%3A5%2C%22action_history%22%3A[%7B%22surface%22%3A%22page%22%2C%22mechanism%22%3A%22main_list%22%2C%22extra_data%22%3A%22%5C%22[]%5C%22%22%7D]%2C%22has_source%22%3Atrue%7D

 

 

Prelegerea se adresează în special studenților care urmează programul de Studii americane, nivel de licență și master, studenților Facultății de Filosofie și Științe Social-Politice și studenților de la Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor.
 
Pentru informații suplimentare: lect. univ.dr. Veronica Popescu, email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 
Parterner: Ambasada Statelor Unite ale Americii

 

 

În sensul restrângerii activităților față în față, conform Hotârârii BECA nr.3 s-a hotârât ca depunerea dosarelor ptr. burse, completarea și semnarea fișelor semestriale ( anii II si III ), eliberarea adeverințelor se va face prin mijloacele electronice de comunicare!!!!!

WE TELL “SUMMER” SCHOOL – NEW FORMAT: WE TELL “FOUR SEASONS”

¡¡¡¡¡¡EXTENSIV ONLINE !!!!!! 2-30 NOIEMBRIE 2020

¡în vremuri extraordinare, sunt necesare soluții noi!

Descarcati format PDF

Due to Covid-19 emergency and the international travel restrictions WeTell School 2020 will run online and you will be able to combine it with your ongoing work. 

WeTell School turns the emergency into AN OPPORTUNITY to explore new interactive forms of sharing and exploring knowledge and realities through storytelling.

Our program has been reorganized along FOUR WEEKS, starting from November 2nd. We have adjusted our timetable to the new habitat, shifting the idea of INTENSIVE from GEOLOCATED SPACE to QUALITY TIME.

Originally conceived as an intensive and immersive experience in Bologna, WeTell 2020 is now rethought as an online experience combining LIVE SESSIONS and GUIDED SELF-LEARNING.

You can find the PROGRAM and more INFORMATION on:

https://site.unibo.it/wetell-school/en/program

https://site.unibo.it/wetell-school/en/where-and-when

https://www.facebook.com/WeTellSummerSchool/

Invited to apply and participate are students from all levels (Bachelor, Master, Doctorate) and from all the fields in the Humanities and Social Sciences.

REGISTRATION:

From September 30th to October 20th, 2020

https://site.unibo.it/wetell-school/en/how-to-apply

 

GRANTS!
The Summer schools represents three institutions, one of them the Universitat de València, and our partner, the cultural association ARCHI, has confirmed 6 to 8 grants, to cover the tuition fees (150,00€).

For any further questions please contact: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. and/or Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Filosofie și Științe Social-Politice
Programarea întâlnirilor de tutoriat
Master, Anul I, săptămâna 12-16 octombrie

 

Ziua

Interval orar

Amfiteatrul Mihail Kogălniceanu

Amfiteatrul II8

Amfiteatrul P9

Sala D1

Sala D2

Sala D3

Sala D 308

Luni

9-11

 

 

 

 

 

 

 

12-14

 

Filosofie aplicată și management cultural – prof.univ. A. Tofan

 

 

 

 

 

15-17

Probațiune, mediere și AS a victimelor infracțiunilor – Dr. George Ichim

 

 

 

 

 

 

Marți

9-11

 

 

 

 

 

 

 

12-14

Relații publice și publicitate – Conf.univ. G.I. Fârte

 

 

 

 

 

 

15-17

 

Studii de dezvoltare internațională – Conf.univ. B. Ștefanachi

 

 

 

 

 

Miercuri

9-11

Supervizare și planificare socială – Prof.univ. Ștefan Cojocaru

 

 

 

 

 

 

12-14

 

 

 

 

 

 

 

15-17

 

 

 

 

 

 

 

Joi

9-11

Sociologia organizațiilor și a resurselor umane – Lect.univ. Camelia Medeleanu, gr. 1

 

 

 

 

 

 

12-14

Sociologia organizațiilor și a resurselor umane – Lect.univ. Camelia Medeleanu, gr. 2

 

 

 

 

 

 

15-17

 

 

 

 

 

 

 

Vineri

9-11

Familia și managementul resurselor familiale – Conf.univ. G. Irimescu

 

 

 

 

 

 

12-14

 

 

Politici publice și management instituțional – Lect.univ. O. Gherasim

 

 

 

 

15-17

 

 

 

 

 

 

 

Go to top