Dragi studenti,

Apelul pentru mobilitati Erasmus de studiu vine si cu o propunere inedita: masteranzii din anul I de la masteratul “Familia si managementul resurselor familiale” care vor opta pentru mobilitati in semestrul al doilea in cadrul unor anumite programe de master (https://bit.ly/3DTVXfR) din universitatile Salamanca sau Turku vor putea urma, in 2022-2023, cursurile unui masterat european, Lifelong Well-Being and Healthy Ageing, organizat in comun de catre UAIC si partenerii din proiectul EC2U (https://ec2u.eu/).

Mai multe detalii privind selectia pentru mobilitati Erasmus: https://www.fssp.uaic.ro/relatii-internationale/mobilitati-studiu/mobilitati-erasmus-de-studiu-semestrul-ii-anul-academic-2021-2022

Va asteptam!

↘️Ești student în anul I și îți dorești să afli ce oportunități ai?↙️

 

Te invităm miercuri, pe data de 13. 10. 2021, începând cu ora 17:00 la marea deschidere a Proiectului Rose FFSSPstudis.

Acesta se dedica studenților înmatriculați în anul I la ciclul de licență la Facultatea de Filosofie și Științe Social-Politice.

Mai mult decât atât, participanții pot beneficia pe parcursul primului an academic de îndrumare şi tutorat, de consiliere profesională şi orientare în carieră, activităţi de dezvoltare socio-emoţională, vizite de studiu, workshopuri și nu numai. 📝🥇

În cadrul acestei întâlniri vei mai avea ocazia să afli informații relevante de la echipa de management: profesori și consultați. Vei avea ocazia să pui întrebări și să afli răspunsurile dorite, dar și să descoperi care este feed-back-ul participanților din anii precedenți.

 

Întâlnirea va avea loc on-line pe ZOOM, accesând următorul link:

➡ ️https://us02web.zoom.us/j/81936563915?pwd=VWtNczJuaWR3bWFWQXI2enBzV0dqQT09

 

Următoarul pas este să completezi formularul de mai jos:

➡️ https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeMioymD27vjcMOI6bC2Sxeo0Oru3JYH9aSF_LyHYrYc8YM2A/viewform

 

🔜🔜🔜

Vă așteptăm în număr cât mai mare!

 Concursul național 2022-2023 

 

Concursul național pentru acordarea burselor oferite în baza documentelor de colaborare bilaterală sau în mod unilateral are 3 etape, și anume:

  • verificarea administrativă a dosarelor de candidatură;
  • evaluarea academică a candidaturilor (cuprinzând evaluarea dosarelor candidaţilor eligibili şi intervievarea candidaţilor) – baremele pentru evaluarea dosarelor pot fi găsite la Bareme de evaluare;
  • selecţia candidaţilor, care constă în nominalizarea de către Consiliul A.C.B.S. sau de comisii mixte.

Dosarele candidaților nominalizați de Consiliul A.C.B.S. sau de Comisia mixtă sunt trimise în ţara care oferă bursa, fie prin intermediul Ministerului Afacerilor Externe, fie prin intermediul ambasadei țării respective la București.

Persoanele nominalizate de partea română pot beneficia de bursa solicitată doar dacă primesc acceptul final, transmis de autoritățile competente din țara ofertantă și numai după semnarea ordinului nominal de deplasare de către Ministerul Educației.

  1. Formular inscriere concurs AB U 2021→ Descărcare

  2. Formular inscriere concurs AB U 2021.docx→ Descărcare

startexe

Proiectul  „Start experienţă – START.EXE” a început înscrierea studenților  în grupul țintă pentru anul II de proiect

 

Studenții Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași (UAIC) pot depune, în perioada 05 octombrie – 24 octombrie 2021, dosarul de candidatură pentru înscrierea în grupul țintă al proiectului „Start experienţă – START.EXE”, POCU/626/6/13/130654, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020.

Studenții selectați în cadrul proiectului „Start experienţă – START.EXE” vor beneficia de sprijin pentru tranziţia de la şcoală la viaţa activă, prin dobândirea de competenţe practice, în vederea creşterii oportunităţilor de angajare. Toţi membrii grupului ţintă vor beneficia de servicii de informare, consiliere și orientare profesională pentru dobândirea de competențe transversale corelate cu necesitățile pieței muncii şi vor participa la stagii de practică, care vor fi corelate cu planurile de învăţământ pentru fiecare facultate.

Dosarele de candidatură se pot depune fizic, în perioada 05 octombrie – 24 octombrie 2021, la intrarea în clădirea UAIC de pe strada Lascăr Catargi nr. 54, unde va fi amplasat un recipient special. De asemenea, dosarele se pot depune și electronic, la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., până la data de 24 octombrie 2021, urmând a fi depuse în format fizic conform metodologiei de selecție.

inscrieri

Candidații selectați vor pacurge două module de formare în cadrul proiectului „Start experienţă – START.EXE”. Primul modul constă în participarea la sesiuni de training precum „Managementul carierei”, dar și la un bootcamp cu o durată de 3 zile, dedicat orientării în carieră. Cel de-al doilea modul presupune participarea la sesiunea de training „Formare de competențe antreprenoriale” care va include și un training cu tema „Educație juridică în antreprenoriat”, întocmirea unui plan de afaceri și participarea la concursul de planuri de afaceri. În urma participării la concurs vor fi premiate 20 planuri de afaceri, realizate individual sau în grup, cu câte un premiu în valoare de 3.000 de lei fiecare. De asemenea, studenții din grupul țintă vor efectua un stagiu de practică la una dintre companiile din România partenere în cadrul proiectului, vor participa la evenimente de carieră și se vor putea înscrie pentru unul dintre stagiile de practică oferite de companii din străinătate.

Pentru a afla mai mute detalii despre proiect și oportunitățile oferite în cadrul acestuia, invităm studenții interesați să participe la evenimentul on-line organizat în data de 11.10.2021 începând cu ora 18.00. Link-ul de conectare la eveniment este disponibil AICI.

eveniment start exe

Detalii despre conținutul dosarului de cadidatură și condițiile de eligibilitate pot fi consultate în Metodologia privind selecția membrilor grupului țintă la activitățile proiectului „Start experiență- START. EXE”. Anexele la metodologie pot fi descărcate de AICI.

Pentru detalii despre proiect şi informaţii suplimentare cu privire la grupul ţintă al proiectului, vă rugăm să ne contactaţi pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Vă așteptăm cu drag să vă înscrieți și să deveniți parte din comunitatea START.EXE!

 

Programare Tutoriate

Săptămâna 4-10 Octombrie 2021

 

 

Nr. crt.

Formație de studiu

Cadru didactic

Modalitate de desfășurare

Sală/zi/interval orar

1.

Asistență socială, anul II, grupele 5 și 6

Conf.univ.dr. Mihaela Rădoi

Online

-/6 octombrie/9-10

2.

Asistență socială, anul II, grupele 7 și 8

Conf.univ.dr. Mihaela Rădoi

Online

-/6 octombrie/11-12

3.

Relații internaționale și studii europene, anul I, grupele 1,2 și 3

Lect.univ.dr. Ana-Maria Andronache

Fizic (on site)

M.K./6 octombrie/13-14

4.

Relații internaționale și studii europene, anul II, grupele 1,2 și 3

Lect.univ.dr. Maria Corina Barbaros

Fizic (on site)

M.K./7 octombrie/12-13

5.

Comunicare și relații publice, anul II, grupa 3

Conf.univ.dr. Ștefania Bejan

Fizic (on site)

II 8./7 octombrie/14-15

6.

Comunicare și relații publice, anul II, grupa 4

Conf.univ.dr. Ștefania Bejan

Fizic (on site)

II 8./7 octombrie/12-13

7.

Comunicare și relații publice, anul II, grupele 1 și 2

Lect.univ.dr. Horia Costin Chiriac

Fizic (on site)

P9/7 octombrie/14-15

8.

Sociologie, anul I, grupa 1

Asist.univ.dr. Roxana Vasiliu

Online

-/8 octombrie/ora 16

9.

Științe politice, anul I, grupele 1 și 2

Conf.univ.dr. Silviu Grecu

Fizic (on site)

M.K./8 octombrie/14-15

 


DOSARELE SE TRIMIT  ONLINE  ÎNCEPÂND CU DATA DE 04.10.2021 PÂNĂ LA DATA DE 15.10.2021 pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Mai multe informații gasiți la pagina: https://www.fssp.uaic.ro/studenti/burse

Go to top