În această perioadă se aleg noii studenți reprezentanți în Consiliile Facultăților și Senatul Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași.
Calendar
11-15 ianuarie: depunerea candidaturilor pentru Senatul Universității şi Consiliul Facultății la secretariatele Facultăților
18-20 ianuarie: are loc în fiecare Facultate primul scrutin al alegerilor pentru Consiliu şi propunerilor pt Senat.
21-22 ianuarie: dacă este cazul (cvorumul la primele alegeri este <30%), are loc al doilea tur de scrutin al alegerilor pentru Consiliu și propunerilor pentru Senat.
25 ianuarie: are loc alegerea studenților pentru Senat la nivel de Universitate dintre propunerile votate la nivel de Facultate.
Informaţii suplimentare despre Alegeri Academice 2016
-un student poate beneficia, la cerere, de o singură mărire de notă într-un semestru
- taxa de credit în valoare de 250 lei/disciplină, an univ. 2015-2016 se achită dacă studentul nu a promovat o disciplină după cele două evaluări gratuite.
-studentul reinmatriculat nu plăteşte taxă de credit şi nici taxă de echivalare a examenelor conform Hotărârii Consiliului Facultăţii nr. 203/ 13.01.2015. Aceştia au dreptul de a participa la două examinări gratuite la examanele restante (derogare art.73. alin 1.2)
Art. 71. Taxa de şcolarizare se achită integral sau în rate, astfel:
Semestrul I - tranşa I- 750 lei ( 50% din taxa semestrială ) până la 31 octombrie 2015
-tranşa II- 1500 lei (100% din taxa semestrială) până la 15 ianuarie 2016
Semestrul II - tranşa I- 750 lei (50% din taxa semestrială) până la 15 martie 2016
-tranşa II- 1500 lei (100% din taxa semestrială) până la 15 mai 2016
Art.73. alin 1.2 Derogare conform Hotărârii Consiliului Facultăţii nr. 203/ 13.01.2015. Studentul reinmatriculat nu plăteşte taxă de credit pentru examenele nepromovate şi nici taxă de echivalare a examenelor conform Hotărârii Consiliului Facultăţii nr. 203/ 13.01.2015. Aceştia au dreptul de a participa la două examinări gratuite la examanele restante. Studentul reimatriculat plăteşte taxa de şcolarizare restantă şi prima tranşa din taxa semestrială, conform alin 3
Art.75. In caz de retragere de la studii sau de întrerupere a studiilor a studentului cu taxă:
STUDII DE LICENTA ZI
- 1 octombrie- 5 decembrie a anului universitar- 50% din taxa de şcolarizare pe sem. I
- 6 decembrie-15 martie a anului universitar – integral taxa de şcolarizare sem. I
- 16 martie-15 mai a anului universitar- taxa sem I+ 50 % din taxa de şcolarizare pe sem. II
- după data de 15 mai a anului universitar- taxa sem I+II integral 100 %
STUDII DE LICENTA ID
In cazul întreruperii de studii, în momentul reluării studiilor va achita diferenţa de taxă de şcolarizare rămasă neplătită plus diferenţa de taxă dintre seria cu care este în prezent
Documente primite:
București, 06.11.2015.
Cel mai longeviv eveniment din România dedicat dezvoltării personale, recrutării specializate și orientării în carieră pentru studenți și absolvenți ajunge la Iași pe 12 noiembrie la hotel Internațional. Aflat la a 14-a ediție, evenimentul BuzzCamp va acoperi de această dată în 11 orașe (Brașov, Sibiu, București, Ploiești, Iași, Cluj, Timișoara, Bacău, Constanța, Pitești și Craiova): ”Cariera mea și a echipei Inspire Group a început și se dezvoltă cu fiecareediție BuzzCamp. Din 2008 și până astăzi evenimentul a pus față în față 100 de companii cu peste 18,000 de participanți. La ultima ediție,135 de tineri cu potențial și-au început cariera în cadrul companiilor partenere. În fiecare an, ne bucurăm de sprijinul celor mai mari centre universitare și de implicarea a peste 50 de organizații studențești.” – Anca Matei Nazarov, Project Director BuzzCamp & Co-founder Inspire Group.
La ediția din Iași a BuzzCamp, companiile BitDefender, E&Y, LIDL, SCC, Vodafone și Xerox vor fi prezente la eveniment să caute profile specifice de studenți și absolvenți pe care să îi recruteze în programele de formare. La edițiile din Brașov, Sibiu și București de anul acesta, toate companiile prezente la eveniment au identificat potențiali viitori colegi în audiența de la BuzzCamp. Prin prezența la workshop-urile organizate individual, de fiecare compani în parte, audiența BuzzCamp are șansa să interacționeze cu reprezentanții companiilor, să le cunoască mediul de lucru și filosofia și să realizeze în ce măsură ar putea să se integreze în structura lor. Participarea la BuzzCamp este gratuită, însă locurile sunt limitate și necesită o înscriere prealabilă pe site-ul www.buzzcamp.ro/event.
BuzzCamp se organizează bianual din anul 2008și este o platformă complexă de orientare în carieră, recrutare, workshop-uri și conferințe axate pe dezvoltare personală. Evenimentul se desfășoară în contextul în care, ultimul raport de cercetare realizat de Institutul Național de Statistică, privind ocuparea și șomajul, situează rata șomajului în rândul tinerilor la 25%: ”Nu ne dorim ca tinerii cu potențial să fie puși în situația de a alege între a participa la cursurile facultății pentru care au optat și a fi angrenați într-un job full-time.Experiența Inspire Group pe proiecte de employer-branding și recrutare, precum și clienții alături de care dezvoltăm evenimentul,de 8ani,ne demonstrează că ambele sunt la fel de importante. Ne aflăm într-un moment în care tinerii cu potențial au nevoie de orientare și soluții pentru a începe o carieră, nu de un simplu job după terminarea facultății.” – Alina Anghel, Business DevelopmentDirector& Co-founder, Inspire Group.
În acest moment, ediția a 14-a se bucură de sprijinul a 15 dintre cei mai importanți angajatori: Accenture, Bitdefender, Groupe Renault, Arvato, VodafoneRomânia,LIDL, EY, SCC, WNS, Nestle, Carrefour, HP, ContinentalAutomotive și Telusși beneficiază deja de 20 de speakeri confirmați.
În toate edițiile anterioare s-au alăturat proiectului persoane publice din domenii variate, de la actori și sportivi la antreprenori și traineri ca:George Ivașcu, Maria Buza, Virgil Ianțu, Cornel Ilie, Cori Grămescu, Grigore Leșe, Dan Chișu, Radu Iacoban sau Ivan Patzaichin.
Despre Inspire Group:
Inspire Group este compania specializată în servicii de employer branding și recrutare, organizatorul evenimentului BuzzCamp, editorul proiectelor Great│co., World Wide Brands și realizatorul studiului Most Loved Employers, alături de Mercury Research.
Pentru mai multe informații legate de proiectele de recrutare și dezvoltare personală organizate de Inspire Group puteți contacta:
Miruna NeaguIrina Mateescu
PR Executive, Inspire Group Interim Marketing Director, Inspire Group
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Telefon: 0741 632 185 Telefon: 0722 218 380
Intilnirea informativa cu studentii de la specializarea ASISTENTA SOCIALA va avea loc Marti, 17 Noiembrie orele 9, in Sala de Consiliu a Facultatii de Filosofie si Stiinte Social-Politice
FACULTATEA DE FILOSOFIE SI STIINTE SOCIAL-POLITICE
MOBILITĂŢI DE PRACTICA 2015-2016
în domeniul ASISTENTA SOCIALA
Finanţare: (echivalentul în LEI) 1200 Euro/lună + 500 Euro transport şi asigurare medicală
(80% înainte de plecarea în mobilitate + 20% după întoarcerea din mobilitate)
CRITERII DE ELIGIBILITATE:
Pentru a fi eligibili pentru o mobilitate de studiu SEE, studenţii trebuie:
NU POT PARTICIPA LA ACEASTĂ SELECŢIE studenţii care au obţinut un grant SEE (de studiu sau practică) în anul academic 2013-2014 sau 2014-2015!!!
DOCUMENTE NECESARE LA DOSARUL DE CANDIDATURĂ:
Dosarele incomplete vor fi declarate respinse.
Criteriile de selecţie şi repartizare sunt următoarele:
a) rezultatele academice - 20% din punctaj;
b) scrisoare de motivatie - 20% din punctaj;
c) interviu - 40% din punctaj;
d) competentele lingvistice - 20% din punctaj.
Modalitatea de contestatie:
Etapa 1: La nivelul UAIC, printr-o contestatie scrisa adresata conducerii UAIC (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) .
Etapa 2: Daca prima contestatie este respinsa, candidatul are dreptul sa adreseze o a doua contestatie Operatorului de Program (ANPCDEFP Bucuresti) (email : Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) .
In cazul in care contestatia este acceptata de catre UAIC sau de catre ANPCDEFP, atunci candidatura ca intra in procesul de evaluare.
Listele nominale cu studenţii care au primit burse pe semestrul 1, anul universitar 2015 - 2016
IMPORTANT: Cei care se regăsesc în listele următoare trebuie sa depună extrasul de cont bancar pâna cel târziu marţi 10 noiembrie la administratorul şef de facultate.
Va rugam sa verficati listele modificate in urma contestatiilor!!!!!!
Toti studentii trebuie sa aduca extrasele de cont, indiferent daca au mai beneficit de bursa in anii anteriori!!!!!!!!!
Bursă de merit-Sem. 1 corectata 12.11.2015
Bursă de studiu integrală (S1)-Sem.1 corectata 12.11.2015
Bursă de studiu parţială -Sem.1 corectata 12.11.2015
Bursă de ajutor social (Socială)-Sem. 1 corectata 12.11.2015