Joi, 8 decembrie 2022, în intervalul 16:00-18:00, în sala D2 a Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, corp D, a avut loc Workshop-ul intitulat „Comunicarea de brand în era fake news: oportunități și provocări pentru practicieni” organizat de către Lect. univ. dr. Daniel-Rareș OBADĂ de la Departamentul de Științe ale Comunicării și Relații Publice din cadrul Facultății de Filosofie și Științe Social-Politice. Evenimentul s-a adresat studenților de la specializarea Comunicare și relații publice, Jurnalism, Marketing, Psihologie, dar și practicienilor care activează în industria MarCom din Iași.
În cadrul întâlnirii, practicienii și viitorii specialiști în comunicare au discutat, pe baza celor mai recente studii din literatura de specialitate, ce este un fake news, ce tipuri de fake news se propagă cel mai des în mediul online, care sunt sursele creatoare de fake news, precum și posibilele efecte negative ale acestui tip de conținut nociv pentru comunicarea de brand. Participanții au dezbătut timp de două ore modul în care s-a schimbat comunicarea de brand în era post-adevăr, precum și strategiile de comunicare pe care le pot utiliza specialiștii în vederea prevenirii și contracarării efectelor negative ale diferitelor tipuri de fake news. La finalul workshop-ului, participanții au primit un ghid cu recomandări pentru identificarea fake news-urilor și au realizat o aplicație ce a presupus simularea utilizării unor strategii de comunicare reactive pentru contracararea unui fake news, ce a avut ca efect negativ boicotarea unui brand pe rețelele sociale.
Iată ce au declarat participanții despre eveniment:
„Mie mi-a plăcut foarte mult acest workshop. Subiectul abordat a reprezentat de multă vreme un interes pentru mine și mă bucur că am avut ocazia să învăț multe lucruri noi despre fake news”. – Ștefania Cireș
„Mi s-a părut foarte interesant acest workshop. Cel mai mult mi-a plăcut faptul că am avut și o aplicație practică, care ne-a ajutat să înțelegem mai bine fenomenul”. – Iulia Țehanciuc
„Tema fake news-urilor este una de actualitate, în special în contextul geo-politic actual și capătă o relevanță din ce în ce mai mare și în sfera comunicării de brand. Workshop-ul organizat s-a bucurat de mare interes din partea viitorilor specialiști în comunicare, fapt ce m-a bucurat. A fost o întâlnire extrem de plăcută, cu dezbateri și cu aplicații. Le mulțumesc tuturor celor care m-au sprijinit în organizarea acestui frumos eveniment.” – Lect. univ. dr. Daniel-Rareș OBADĂ, Director de proiect
*Notă: „Această activitate a fost finanțată prin programul Granturi de cercetare acordate de către Universitatea “Alexandru Ioan Cuza” din Iași, Grant UAIC, cod GI-UAIC-2018-09.”
Persoana de contact:
Lect. univ. dr. Daniel-Rareș Obadă, Director de proiect
Facultatea de Filosofie și Științe Social-Politice din Iași
Departamentul de Științe ale Comunicării și Relații Publice
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Joi, 8 decembrie 2022, în intervalul 16:00-18:00, în sala D2 a Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, corp D, va fi organizat Workshop-ul: „Comunicarea de brand în era fake news: oportunități și provocări pentru practicieni” de către Lect. univ. dr. Daniel-Rareș OBADĂ de la Departamentul de Științe ale Comunicării și Relații Publice din cadrul Facultății de Filosofie și Științe Social-Politice. Evenimentul se adresează atât studenților de la specializarea Comunicare și relații publice, Jurnalism, Marketing, Psihologie, dar și practicienilor care activează în industria MarCom. În cadrul acestui eveniment, participanții vor putea să afle informații actuale despre modul în care sunt definite fake news-urile, ce tipuri de fake news există, care sunt sursele ce creează fake news, precum și cum pot afecta acesta (pozitiv sau negativ) comunicarea de brand. Participanții vor putea să înțeleagă modul în care s-a schimbat comunicarea de brand în era fake news, precum și ce strategii de comunicare pot utiliza specialiștii în vederea contracarării efectelor negative ale fake news-urilor la nivelul capitalului de brand.
„Internetul a schimbat în mod fundamental maniera în care brandurile comunică cu potențialii clienți, necesitând eforturi din ce în ce mai mari din partea specialiștilor pentru ca o companie să reușească într-o societate digitală, în care piețele locale și naționale se transformă într-o piață globală interconectată. Fenomenul fake news care s-a manifestat inițial cu virulență în sfera politică, a început să fie din ce în ce mai studiat și în sfera economică, în special în contextul comunicării de brand, în ultimii ani. Workshop-ul Comunicarea de brand în era fake news: oportunități și provocări pentru practicieni reprezintă ultima etapă dintr-un proiect de cercetare finanțat printr-un grant intern al Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, cod proiect GI-UAIC-2018-09, pe care l-am derulat în ultimii ani, în care am studiat rolul stării de flux în distribuirea știrilor false despre branduri pe rețelele sociale online. Rezultatele cercetării au fost diseminate prin publicarea unor articole de specialitate în reviste internaționale cu factor de impact, având atât implicații teoretice importante, cât și manageriale pentru practicienii care activează în domeniul comunicării de brand. În cadrul workshop-ului vom discuta atât oportunitățile, cât și provocările pe care le prezintă fake news-urile pentru specialiștii în comunicare de brand.” – Lect. univ. dr. Daniel-Rareș OBADĂ, Director de proiect
Participanții se pot înscrie GRATUIT la workshop până pe 7 decembrie 2022, în limita locurilor disponibile, accesând formularul de înscriere disponibil aici: https://forms.gle/a7FSgefyebGHsZbt5
Ne-ar face o deosebită plăcere să participați și la eveniment.
*Notă: „Această activitate a fost finanțată prin programul Granturi de cercetare acordate de către Universitatea “Alexandru Ioan Cuza” din Iași, Grant UAIC, cod GI-UAIC-2018-09.”
Persoana de contact:
Lect. univ. dr. Daniel-Rareș Obadă, Director de proiect
Facultatea de Filosofie și Științe Social-Politice din Iași
Departamentul de Științe ale Comunicării și Relații Publice
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Dacă sunteți studenți în cadrul FSSP, nu puțeți rata înscrierea în Balul Bobocilor, perioadă ce va rămâne în inima și mintea voastră pentru toată viața! Așadar, vă invităm să vă prezentați superputerile la PRESELECȚIILE BALULUI BOBOCILOR!
Formular de înscriere : https://forms.gle/wm2fFZNRSSkztSvL7
Vă așteptăm în perioada 21-23 octombrie, în sala D1 (Corp D, parter, str. Toma Cozma), după cum urmează:
You asked, we delivered!
Nu este Bora Bora sau Mamaia. Este Balul Bobocilor FSSP 2022: BEYOND REALITY în Master Pub.
Când? Pe 18 noiembrie la ora 18:00!
Prețul? Nu-i o geantă Louis Vuitton, ci 55 LEI pentru cei mai harnici!
Pentru bilete contactați următoarele persoane:
Haide să experimentăm un alt tip de realitate împreună cu artistul nostru Marko Glass!
Apasă going la eventul nostru pentru a fi la curent cu toate veștile: https://fb.me/e/2LS7i7vSO. Și dacă vrei să știe și colegii tăi te asteptăm cu un share!
Nu ezita să ne adresezi întrebări:
Facebook: https://www.facebook.com/lsfiasi
Instagram: https://www.instagram.com/lsfiasi/
S-a afișat documentația privind BURSELE SOCIALE pentru anul 2022-2023
Grupa 1, Grupa 2, Grupa 3, Grupa 4, Grupa 5, Grupa 6, Grupa 7, Grupa 8
Grupa1, Grupa2, Grupa3, Grupa4
Grupa1, Grupa2, Grupa3, Grupa4
Listele se pot consulta și AICI