Vă informăm că în perioada 09.10.2017-13.10.2017 vă puteți depune candidatura pentru a fi Student Reprezentant în Senatul UAIC titular/rezervă sau Student Reprezentant în Consiliului Facultății la secretariatul facultății. Dosarul va fi alcătuit din : CV actualizat, scrisoare de intenție şi declarația de neapartenență unui partid politic.
Turul I şi II al facultății se va desfăşura în perioada 16-20.10.2017;
Turul I pe Universitate în data de 24.10.2017.
Pentru mai multe detalii puteți consulta regulamentul afișat pe www.uaic.ro iar pentru eventuale întrebări: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
În conformitate cu Regulamentul de cazare al Universitaţii “Al.I.Cuza” din Iaşi, la Facultatea de Filosofie si Stiinte Social Politice cazarea studenţilor in toamna 2017 se va realiza după următorul program:
între orele 9:00 – 12.30 se vor caza : studenţii din anul I – asistenţă socială, comunicare, sociologie, res.umane
între orele 13:00-16:00 se vor caza : studenţii din anul I – filosofie, RISE, ştiinţe politice
între orele 9:00 – 12.30 se vor caza : studentii din anul III
între orele 13:00 – 16:00 se vor caza : studentii din anul II
între orele 09:00 – 13:00 se vor caza : studenţii la master, doctoranzi, familişti şi cazurile sociale si medicale
între orele 13:00 – 15:00 se vor caza : studenţii care nu s-au prezentat în primele doua zile, dar care au drept de cazare
Taxa de şcolarizare pentru anul universitar 2017-2018 pentru studenţii reînmatriculaţi şi pentru cei care repetă anul de studii se calculează astfel:
Disciplinele nepromovate din anii anteriori se vor achita înainte de sesiunea de restanţe pe baza înscrierii din fişa semestrială (într-o perioadă ce va fi afişată în timp util; taxa se achită la BRD-cod 35).
Nepromovarea restanţelor până la sfârşitul anului univ. 2017-2018 constituie motiv de exmatriculare.
În aceeaşi perioadă, aceștia vor semna contractul de studii.
4. Studenţii din anul III licenţă şi anul II master (2016-2017) care au mai mult de 5 restanţe (studii de licenţă), respectiv 3 (studii de master) şi studenţii care nu şi-au achitat taxa de şcolarizare sunt propuşi la exmatriculare.
Aceşti studenţi se vor putea reînmatricula (în funcţie de situaţia şcolară) prin depunerea la Secretariat, în perioada , 11 septembrie-5 octombrie 2017 a cererii de reînmatriculare (vezi modelul), a chitanţei de reînmatriculare in cuantum de 200 lei (taxa se achită la BRD-cod 29), a copiei chitanţei cu debitul restant din taxa de şcolarizare şi a copiei chitanţei pentru prima tranşă din taxa de şcolarizare, în cuantum de 700 lei (taxa se achită la BRD-cod 31).
De asemenea, aceștia vor semna contractul de studii şi fişa de înscriere semestrială.
Studenţii care au depăşit perioada de 7 ani de la înmatriculare sau ultima reînmatriculare/repetare (mai vechi de 2011/2012) pot fi înmatriculaţi numai în urma concursului de admitere.
5. Studenţii din anul III (2015-2016) şi anul II master (2015-2016) care au fost cursanţi în anul univ. 2016-2017 şi care nu au promovat toate examenele restante, sunt propuşi la exmatriculare. Aceştia se vor putea reînmatricula (în funcţie de situaţia şcolară) prin depunerea la Secretariat, în perioada 11 septembrie-5 octombrie 2017, a cererii de reînmatriculare (vezi modelul), a chitanţei de reînmatriculare in cuantum de 200 lei (taxa se achită la BRD-cod 29) şi a copiei chitanţei pentru prima tranşă din taxa de şcolarizare, în cuantum de 700 lei (taxa se achită la BRD-cod 31). De asemenea, aceștia vor semna contractul de studii şi fişa de înscriere semestrială.
6. Studenţii care au beneficiat de întrerupere de studii în 2016/2017, se vor înscrie în anul universitar 2017/2018 prin depunerea la Secretariat, în perioada 11 septembrie-5 octombrie 2017, a fişei de înscriere 2 (vezi modelul) şi a copiei chitanţei pentru prima tranşă din taxa de şcolarizare (în cazul studenţilor taxişti), în cuantum de 700 lei (taxa se achită la BRD-cod 31). Neîndeplinirea acestei obligaţii constituie motiv de exmatriculare. De asemenea, aceștia vor semna contractul de studii şi fişa de înscriere semestrială.
fişa de înscriere (2) - întrerupere studii
Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” recrutează studenți voluntari dispuși să îi sprijine, să îi încurajeze și să îi consilieze pe tinerii din mediul rural. Voluntarii vor lucra, alături de specialiștii în carieră ai Universității și profesori, pentru îmbunătățirea accesului la educație al elevilor din zone defavorizate și pentru integrarea mai bună a studenților deja înscriși la cursuri.
5 septembrie 2017, ora 14,00-16,00 (ex. Scris) Catedra de Ştiinţe Politice
4 septembrie 2017, 12,00-14,00 (ex. Scris) Amf. II-8
6 septembrie 2017, 9,00-11 (ex. Scris) Catedra de Ştiinţe Politice
5 septembrie 2017, 16,00-18,00 (ex. Scris) Catedra de Ştiinţe Politice
4 septembrie 2017, 10,00-12,00 (ex. Scris) Catedra de RISE
6 septembrie 2017, 12,00-14.00 (ex. Scris) Laborator RISE
4 septembrie 2017, 14,00-16,00 (ex. Scris) Amf. II-8
4 septembrie 2017, 8,00-10,00 (ex. Scris) Catedra de Filosofie
4 septembrie 2017, 12.00- Catedra de Sociologie
6 septembrie 2017, 14.00 -Catedra de Filosofie
6 septembrie 2017, 11-Amf. II-8
6 septembrie 2017, 8,00-, Amf. II-8
5 septembrie 2017, 12.00-, Amf. II-8
4 septembrie 2017, 10,00- Laborator RISE
4 septembrie 2017, ora 8,30-Catedra de Sociologie
Festivalul de Film Istoric Râşnov, 28 iulie - 6 august 2017
GLOBALIZAREA POPULISMULUI
“10 BURSE la ȘCOALA DE VARĂ ASTRA, EDIȚIA a VI-a, 2017”
Proiect de diplomație culturală și educațională pentru IAȘI
Biroul Parlamentar al Senatorului Iulia Scântei, din Circumscripția nr. 24 Iași, va acorda 10 burse pentru participarea studenților Facultăților de Istorie, Drept și Filosofie și Științe Social - Politice, din cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza Iași”, la cea de-a VI-a ediție a Școlii de Vară ASTRA, 2017, organizată în cadrul Festivalului de Film Istoric Râşnov, ediția a IX-a, între 28 iulie şi 6 august 2017.
Beneficiile burselor acordate: studenții câștigători vor beneficia de cazare și masă pe durata festivalului și vor avea acces la toate prelegerile școlii de vară și la evenimentele Festivalului de Film Istoric Râşnov, conform programului festivalului.
Perioada de înscriere: 3 iulie -10 iulie inclusiv.
Condiții de înscriere și participare la selecție:
- curriculum vitae (model european);
- adeverința de student emisă de una dintre facultățile enunțate;
- eseu redactat personal de către fiecare participant, cu tema ”Globalizarea Populismului”, în care să surprindă, din perspectiva personală, fenomenul populismului, globalizarea efectelor acestuia, alternative sociale, politice sau culturale, rolul generației tinere în promovarea unor valori alternative.(cerințe de redactare: format Word Document, maxim 3 pagini, font Times New Roman, Size 12, distanță rânduri – 1.5)
Anunțarea câștigătorilor: 14 iulie 2017.
Pentru informații suplimentare: persoană de contact – Consilier Andreea Iancu, 0741.311.282