PERIOADA ÎNSCRIERII:
1. |
Fişă de înscriere - formularul se completează la secretariat; |
2. |
Fotocopie după certificatul de căsătorie (dacă este cazul); |
3. |
Fotocopie după actul de identitate; |
4. |
Numai pentru cei care nu au aceste acte la dosar:
|
5. |
Un exemplar din lucrarea de absolvire/licenţă/disertaţie şi acordul cadrului didactic coordonator pentru depunerea lucrării; |
6. |
Chitanţa de plată a taxei de REPETARE a examenului de licenţă/disertaţie: 200 RON (dacă este cazul). |
Notă: Absolvenţii studiilor universitare de masterat (absolvenţi Bologna) înmatriculaţi începând cu anul I 2008-2009 pot repeta examenul de disertaţie o singură dată într-unul din anii universitari următori, în cadrul examenului de disertaţie programat pentru absolvenţii anului respectiv şi cu suportarea de către candidat a cheltuielilor de examinare stabilite de Senatul Universitaţii. Dacă şi la a doua susţinere a disertaţiei masterandul nu obţine medie de promovare, acesta va primi un certificat de absolvire a programului de masterat şi foaia matricolă.
EXAMENELE DE LICENŢĂ ŞI DISERTAŢIE SE VOR SUSŢINE ÎN INTERVALUL:
13 FEBRUARIE 2017-19 FEBRUARIE 2017
ANUNŢ IMPORTANT
Taxa pentru refacerea activităţii didactice (studii de licenţă) se plăteşte pentru examenele nepromovate în anii de studii anteriori, indiferent de statutul studentului (buget/taxă).
Taxa pentru refacerea activităţii didactice la o disciplină se stabileşte astfel: taxa de şcolarizare pe semestrul în curs/30*nr. de credite alocate disciplinei respective.
Taxa de reevaluare (restanţe din anii anteriori) – licenţă cu frecvenţă (zi) -250 lei/ex.
Studenţii restanţieri vor achita taxele pentru fiecare examen nepromovat la orice unitate BRD, taxă refacere activitate didactică, cod 35.
Chitanta în copie xerox şi cererea pe care vor fi enumerate disciplinele la care vor susţine examenul, va fi depusă între 6 februarie – 10 februarie 2017 la secretariatul facultăţii
Studenţii care nu au depus cererea şi o copie de pe chitanţa care face dovada achitării taxei de refacere a activităţii didactice nu se vor putea prezenta la sesiunea de restanţe.
Excepţie de la plata acestei taxe fac studenţii reînmatriculaţi şi repetenţi în acelaşi an de studiu care vor achita taxa de şcolarizare recalculată (afişată în programul Esims). În acest caz, studenţii au obligaţia de a se prezenta în anul universitar curent la toate examenele nepromovate pentru care s-a recalculat taxa de şcolarizare.
Conform art. 53 din regulament licenţă şi art. 67 regulament master, un student poate beneficia, într-un semestru, de o singură mărire de notă, care se va susţine numai în semestrul respectiv.
CERERILE PENTRU MĂRIRE ŞI REEXAMINARE SE DEPUN LA SECRETARIATUL FACULTĂŢII ÎN INTERVALUL 6 -10 FEBRUARIE 2017.
Urmatorii studenti sunt rugati sa se prezinte URGENT la Aministratorul Sef de Facultate cu extrasul de cont pentru a putea beneficia de bursele de studiu obtinute in sem.1 al anului universitar 2016-2017:
CICIU G. GHEORGHE-ION
DURUBALA V. MIHAELA-COSMINA
FRENT E.D. RAMONA
LUCACI L LUCIANA GEORGIANA
MARANDIUC A. ROXANA-LILIANA CAS. CICIU
MARTIN N. FLORINA CAS. GHERASIM
NENERICA M. GABRIELA-DOINITA
PRADAIS P. DIANA
STROEA L. MIHAELA-ALEXANDRA
TALPAU C. MADALINA
TELETIN I. ANA-MARIA
URSU N. VIOLETA
Asociația Centrul Diecezan Caritas Iași, cu sediul în Iași, str. Sărărie nr.134, organizează pe data de 29 Noiembrie, orele 13-18, la sediul nostru din Iași, str. Sărărie Nr.134, un curs de promovare a voluntariatului și de promovare a spiritului civic. Pentru o bună organizare a cursului, cei care doresc să participe, trebuie să confirme participarea.
14 noiembrie 2016
Holul secretariatului Facultăţii de Filosofie şi Ştiinţe Social Politice
orele 10.00-15.00