În perioada 21 ianuarie – 3 februarie 2019 studenții din cadrul Universității "Alexandru Ioan Cuza" din Iași au posibilitatea să studieze, în vederea promovării examenelor și îmbunătățirii performanței educaționale, și în spațiile din cadrul Centrului de Învățare al UAIC – "Performanță pas cu pas", în intervalul 09.00- 21.00, inclusiv sâmbăta și duminica.

Studenții vor putea beneficia de baza materială a Centrului, într-un spațiu special dedicat asigurării unor condiții optime de studiu individual şi asistat, dedicat cu precădere studenților aflați în risc de abandon sau de nepromovare, principalul scop fiind continuarea studiilor şi îmbunătățirea performanței educaționale.

"Centrul a fost creat special pentru studenți, printr-un proiect competitivfinanțat de Banca Mondială prin programul ROSE, obiectivele princiale fiind reducerea abandonului universitar și creșterea ratei de promovare a examenelor. Pentru buna derulare a activităților, permanența în perioada sesiunii de iarnă va fi asigurată de cadre didactice și de studenți voluntari."  (Lector Dr. Bogdan Constantin Neculau, Coordonatorul Centrului de Învățare al UAIC)

Studenții sunt așteptați la sediul Centrului din Casa Miclescu, str. Pinului nr. 2 (în spatele corpului B al Universității). Accesul se va face, în limita locurilor disponibile, pe baza carnetului de student.

Vineri, 11 ianuarie 2019, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, în colaborare cu Banca Comercială Română, a inaugurat platforma de plată online a taxelor pentru studenții UAIC. Inaugurarea s-a făcut în cadrul unei întâlniri oficiale, care a avut loc la ora 12, în Rectoratul Universității. La întâlnire au participat prof. univ. dr. Mihaela Onofrei – ordonatorul de credite al UAIC, domnul Tibor Ferenczy – director zonal la Banca Comercială Română, doamna Liliana Iftimia – director financiar contabil al UAIC, studentul Costel Marian Dalban – reprezentant al studenților în Biroul Executiv al Consiliului de Administrație al UAIC și studentul Tudor Mugurel Aursulesei – reprezentantul studenților în Biroul Senatului UAIC.

„Am ajuns la momentul pe care ni l-am dorit de mult, și anume să inaugurăm platforma de plată online a taxelor pentru studenții UAIC. Începând de astăzi, studenții își vor putea achita mult mai ușor taxele, iar noi ne bucurăm că le putem face viața mai ușoară folosind instrumente digitale moderne.” – prof. univ. dr. Mihaela Onofrei, ordonator de credite al UAIC

Platforma de plată online a taxelor pentru studenții UAIC este disponibilă la adresa https://plati-taxe.uaic.ro/

Începând cu data de 11 ianuarie 2019, este disponibilă plata online a taxei de școlarizare pentru studenții la licență sau master, învățământ cu frecvență sau la distanță. Ulterior, platforma va permite și doctoranzilor să achite online taxa de școlarizare, dar și plata altor taxe (taxa de admitere, de cazare în cămin, de reexaminare, reînmatriculare sau taxa de participare la conferințele științifice organizate la UAIC).

Pentru a achita online taxa de școlarizare, studenții trebuie să completeze datele personale, să selecteze forma de învățământ și anul de studii, să indice suma pe care o plătesc dar și să facă o scurtă descriere a tranzacției.

Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași a demarat în data de 13.09.2018 procedura de achiziție pentru servicii de acceptare la plată a instrumentelor de plată electronice (carduri) în mediul online, care s-a finalizat prin semnarea contractului nr. 17, din 10.10.2018, cu Banca Comercială Română.

Stimați studenți, vă așteptăm la întâlniri interesante în cadrul Centrului de Învățare al UAIC!

Înscrierea pentru activitățile lunii decembrie se face la adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Găsiți calendarul evenimentelor în documentul de mai jos:

Calendarul  activităților lunii decembrie activităților lunii decembrie

Ofertă de burse a Ministerului Federal al Educaţiei, Ştiinţei şi Cercetării din Austria

pentru anul universitar 2018-2019

Adresa MEN

Informaţii suplimentare: https://grants.at/en/

Propunerile  pentru acordarea burselor în semestrul I au fost afișate astăzi, 06.11.2018, ora 16:00. AICI

Eventualele contestații se pot depune până pe data de 07.11.2018, ora 16:00, la Administratorul Șef de Facultate.

Go to top