Studenții Universității "Alexandru Ioan Cuza" se pot înscrie în Programul Național "Tabere studențești 2018", organizat de Ministerul Tineretului și Sportului (MTS) – Direcția Activități pentru Studenți și Tabere, prin  Casele de Cultură ale Studenților și Complexul Cultural Sportiv Studențesc "Tei", în care au la dispoziție 450 de locuri.

Taberele se desfășoară în perioada 16.07.2018 -30.08.2018, la mare, munte și în Delta Dunării. Categoriile de studenți care beneficiază de locuri gratuite în tabere (cazare și masă), în limita locurilor repartizate, sunt: cazurile sociale, studenții cu rezultatele deosebite obținute la învățătură și cei care au avut activități în cadru organizat, la diverse manifestări culturale, artistice, științifice, sportive și de voluntariat.

Termenul limită de înscriere este  22 mai 2018.

Mai multe detalii găsiți în

 Metodologia privind organizarea și desfășurarea Programului Național "Tabere Studențești 2018" 

 Fişa de înscriere individuală

Repartizarea locurilor pe facultăți

 

23 - 28 mai 2018

  • Afişarea listelor cu toţi studenţii care au depus cereri, ordonate după medii

5 - 8 iunie 2018

  • Întocmirea procesului verbal de selecţie a studenţilor beneficiari de tabără şi a celor care sunt rezervă.

11 iunie 2018

  • Afişarea procesului verbal de selecţie a studenţilor beneficiari de tabără.

12 - 13 iunie 2018

  • Depunere de contestaţii (pe e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.)

15 iunie 2018, ora 16.00

  • Afişarea listei finale.

21 – 22 iunie 2018*)

  • Întâlnirea cu beneficiarii locurilor de tabără pentru alegerea locaţiilor disponibile. Studenţii vor avea asupra lor:
  • carnetul de student vizat la zi (original şi copie),
  • CI/BI/paşaport (original şi copie).

26 iunie 2018

  • Afişarea listei finale + locaţie + serie.

29 iunie 2018

  • Transmiterea documentaţiei către Universitate.

1. Studentii de la specializarea CRP anul al II-lea, invatamant cu frecventa sau invatamant la distanta, trebuie sa-si exprime preferinta pentru disciplinele optionale din anul al III-lea pe care doresc sa le studieze in noul an universitar pana la data de *31 mai 2018*. Studentii trebuie sa aleaga cate o disciplina din cele *patru* *pachete de discipline optionale*.

2. Studentii de la specializarea CRP anul al II-lea, invatamant cu frecventa sau invatamant la distanta, trebuie sa depuna la secretariat cererea de inscriere la *examenul de licenta din sesiunea iulie 2019* pana la data de *31 mai 2018*. Studentii sunt invitati sa-si aleaga pana la termenul indicat *coordonatorul lucrarii de licenta* si *titlul lucrarii de licenta*.

Propunerile pentru acordarea burselor în semestrul II au fost afișate astăzi, 20.03.2018, ora 09:00.

Eventualele contestații se pot depune până pe data de 21.03.2018, ora 09:00, la Administratorul Șef de Facultate.

ANUNT VALABIL DOAR PENTRU STUDENTII CARE S-AU INSCRIS PENTRU EFECTUAREA STAGIULUI DE PRACTICA LA DGASPC SI DAC

Stimati studenti,

in urma negocierilor privind o prima intalnire de practica privind inregistrarea optiunilor voastre pe servicii, acestea sunt stabilite dupa cum urmeaza:

- DGASPC, marti, 13.03.2018, ora 14, la Centrul de Incluziune Sociala (CIS) de pe str. Sararie;

- DAC, vineri,16.martie, ora 10, la Sediul Centrului DAC de pe b-dul Socola, in spatele pietei Nicolina(pe langa Casa Sindicatelor).

Rugam punctualitate si prezenta.

În perioada 5-15 martie 2018 (în intervalul orar 8:00 – 16:00, cu excepţia zilelor de sâmbăta și duminică), Universitatea “Alexandru Ioan Cuza” împreună cu Compania de Transport Public Iași va înfiinţa un punct de lucru suplimentar pentru eliberarea abonamentelor studențești în spațiul “La Balena” din Campusul Studențesc „Titu Maiorescu”.


Studenţii anului I, II si III de la specializarea Asistenţă Socială, sunt invitati vineri, 2 martie 2018, în Amfiteatrul MK pentru informaţii şi stabilirea obiectivelor de practica aferente acestui semestru.
PREZENŢA OBLIGATORIE!
Anul I: ora 10
Anii II şi III: ora 12
Coordonator gen.practică,
Conf.dr.Nina Mihalache

Coordonatori de practica licență Asistență Socială, 2017-2018, sem II

 

Grupa I

Grupa II

Grupa III

Grupa IV

Grupa V

An I

Conf.univ.dr.
N. Mihalache

Conf.univ.dr.
N. Mihalache

Conf.univ.dr.
N. Mihalache

Director DAC
Munteanu Luminita

Director DAC
Munteanu Luminita

An II

Prof.univ.dr.
St. Cojocaru

Conf.univ.dr.
G. Irimescu

Conf.univ.dr.
.M. Mihaila

//

//

An III

Prof.univ.dr
C. Şoitu

Prof.univ.dr
D. Şoitu

//

//

//

Go to top