BUZZ!Camp, la a doua generație de studenți

AFIS IASIBucurești, 06.11.2015.
Cel mai longeviv eveniment din România dedicat dezvoltării personale, recrutării specializate și orientării în carieră pentru studenți și absolvenți ajunge la Iași pe 12 noiembrie la hotel Internațional. Aflat la a 14-a ediție, evenimentul BuzzCamp va acoperi de această dată în 11 orașe (Brașov, Sibiu, București, Ploiești, Iași, Cluj, Timișoara, Bacău, Constanța, Pitești și Craiova): ”Cariera mea și a echipei Inspire Group a început și se dezvoltă cu fiecareediție BuzzCamp. Din 2008 și până astăzi evenimentul a pus față în față 100 de companii cu peste 18,000 de participanți. La ultima ediție,135 de tineri cu potențial și-au început cariera în cadrul companiilor partenere. În fiecare an, ne bucurăm de sprijinul celor mai mari centre universitare și de implicarea a peste 50 de organizații studențești.” – Anca Matei Nazarov, Project Director BuzzCamp & Co-founder Inspire Group.
La ediția din Iași a BuzzCamp, companiile BitDefender, E&Y, LIDL, SCC, Vodafone și Xerox vor fi prezente la eveniment să caute profile specifice de studenți și absolvenți pe care să îi recruteze în programele de formare. La edițiile din Brașov, Sibiu și București de anul acesta, toate companiile prezente la eveniment au identificat potențiali viitori colegi în audiența de la BuzzCamp. Prin prezența la workshop-urile organizate individual, de fiecare compani în parte, audiența BuzzCamp are șansa să interacționeze cu reprezentanții companiilor, să le cunoască mediul de lucru și filosofia și să realizeze în ce măsură ar putea să se integreze în structura lor. Participarea la BuzzCamp este gratuită, însă locurile sunt limitate și necesită o înscriere prealabilă pe site-ul www.buzzcamp.ro/event.
BuzzCamp se organizează bianual din anul 2008și este o platformă complexă de orientare în carieră, recrutare, workshop-uri și conferințe axate pe dezvoltare personală. Evenimentul se desfășoară în contextul în care, ultimul raport de cercetare realizat de Institutul Național de Statistică, privind ocuparea și șomajul, situează rata șomajului în rândul tinerilor la 25%: ”Nu ne dorim ca tinerii cu potențial să fie puși în situația de a alege între a participa la cursurile facultății pentru care au optat și a fi angrenați într-un job full-time.Experiența Inspire Group pe proiecte de employer-branding și recrutare, precum și clienții alături de care dezvoltăm evenimentul,de 8ani,ne demonstrează că ambele sunt la fel de importante. Ne aflăm într-un moment în care tinerii cu potențial au nevoie de orientare și soluții pentru a începe o carieră, nu de un simplu job după terminarea facultății.” – Alina Anghel, Business DevelopmentDirector& Co-founder, Inspire Group.
În acest moment, ediția a 14-a se bucură de sprijinul a 15 dintre cei mai importanți angajatori: Accenture, Bitdefender, Groupe Renault, Arvato, VodafoneRomânia,LIDL, EY, SCC, WNS, Nestle, Carrefour, HP, ContinentalAutomotive și Telusși beneficiază deja de 20 de speakeri confirmați.
În toate edițiile anterioare s-au alăturat proiectului persoane publice din domenii variate, de la actori și sportivi la antreprenori și traineri ca:George Ivașcu, Maria Buza, Virgil Ianțu, Cornel Ilie, Cori Grămescu, Grigore Leșe, Dan Chișu, Radu Iacoban sau Ivan Patzaichin.
Despre Inspire Group:
Inspire Group este compania specializată în servicii de employer branding și recrutare, organizatorul evenimentului BuzzCamp, editorul proiectelor Great│co., World Wide Brands și realizatorul studiului Most Loved Employers, alături de Mercury Research.

Pentru mai multe informații legate de proiectele de recrutare și dezvoltare personală organizate de Inspire Group puteți contacta:
Miruna NeaguIrina Mateescu
PR Executive, Inspire Group                                                            Interim Marketing Director, Inspire Group
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Telefon: 0741 632 185 Telefon: 0722 218 380

Intilnirea informativa cu studentii de la specializarea ASISTENTA SOCIALA va avea loc Marti, 17 Noiembrie orele 9, in Sala de Consiliu a Facultatii de Filosofie si Stiinte Social-Politice

 

Programul “Fondul de burse” RO 015
Finanţat prin Mecanismul Financiar SEE (Spaţiul Economic European) 2009-2014

 

FACULTATEA DE FILOSOFIE SI STIINTE SOCIAL-POLITICE

MOBILITĂŢI DE PRACTICA 2015-2016
în  domeniul ASISTENTA SOCIALA
Finanţare: (echivalentul în LEI) 1200 Euro/lună + 500 Euro transport şi asigurare medicală
(80% înainte de plecarea în mobilitate + 20% după întoarcerea din mobilitate)


      CRITERII DE ELIGIBILITATE:
Pentru a fi eligibili pentru o mobilitate de studiu SEE, studenţii trebuie:

  • Să fie înmatriculaţi la zi la Facultatea de FILOSOFIE SI STIINTE SOCIAL-POLITICE, nivel licenţă / master;
  • să ateste cunoaşterea limbii engleze la nivel minim B1;
  • să fie integralişti;
  • să obţină minim nota 7.00 la interviul susţinut în cadrul selecţiei desfăşurate la facultate.
  • NOU!!!! foşti beneficiari ai unui stagiu de studiu în generaţiile anterioare de programe Socrates şi LLP-Erasmus, numai dacă îndeplinesc criteriile sus-menţionate şi cu condiţia ca durata totală a stagiilor (Socrates/LLP-Erasmus şi SEE) să nu depăşească 12 luni/ciclu de studii.

NU POT PARTICIPA LA ACEASTĂ SELECŢIE studenţii care au obţinut un grant SEE (de studiu sau practică) în anul academic 2013-2014 sau 2014-2015!!!

DOCUMENTE NECESARE LA DOSARUL DE CANDIDATURĂ:

  • Curriculum Vitae (redactat în limba engleză)
  • Scrisoare de motivaţie (redactată în limba engleză şi semnată)
  • Extras din foaia matricolă la zi a studiilor de licenţă şi master, dacă este cazul (de la Secretariatul Facultăţii)
  • Certificat de limbă engleză:
  • nota/ punctajul minim acceptat (pentru nivel minim B1) trebuie să fie egal cu 80% din nota sau punctajul maxim (ex: min. nota 8/10, 16/20 sau bine, în cazul calificativelor) - excepţie fac certificatele recunoscute internaţional (tip DELF, DALF, Cambridge, TOEFL, IELTS, DELE, Goethe), obţinute pentru un nivel minim B1, pentru care se acceptă orice punctaj;
  • excepţie fac studenţii care au limba de studiu de la universitatea partener ca specializare în cadrul studiilor universitare, caz în care cunoştinţele de limbă vor fi atestate prin extrasul de foaie matricolă.
  • Declaraţie care atestă numărul de luni cumulate de mobilitate Erasmus/ciclu de studii; (După modelul “Subsemnatul.... student în anul ..., înscris în anul universitar ... ciclul de studii (licenţă sau master) ….la Facultatea... specializarea...... declar pe propria răspundere că am cumulat până în prezent X nr de luni de mobilitate Erasmus in perioada... ”. Semnătură, data  (în română)
  • Documente suplimentare, pentru studenţii care nu au cetăţenia unui stat membru UE:
  • o copie a permisului de şedere;
  • o adeverinţă de la Secretariatul Facultăţii, care să-i ateste calitatea de student cu frecvenţă (la zi).

Dosarele incomplete vor fi declarate respinse.

Criteriile de selecţie şi repartizare sunt următoarele:
a) rezultatele academice - 20% din punctaj;
b) scrisoare de motivatie - 20% din punctaj;
c) interviu  -  40% din punctaj;
d) competentele lingvistice - 20% din punctaj.

Modalitatea de contestatie:
Etapa 1: La nivelul UAIC, printr-o contestatie scrisa adresata conducerii UAIC (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) . 
Etapa 2: Daca prima contestatie este respinsa, candidatul are dreptul sa adreseze o a doua contestatie Operatorului de Program (ANPCDEFP Bucuresti) (email : Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) .
In cazul in care contestatia este acceptata de catre UAIC sau de catre ANPCDEFP, atunci candidatura ca intra in procesul de evaluare. 

 

 

Listele nominale cu studenţii care au primit burse pe semestrul 1, anul universitar 2015 - 2016

IMPORTANT:  Cei care se regăsesc în listele următoare trebuie sa depună extrasul de cont bancar pâna cel târziu marţi 10 noiembrie la administratorul şef de facultate.

 

Va rugam sa verficati listele modificate in urma contestatiilor!!!!!!

Toti studentii trebuie sa aduca extrasele de cont, indiferent daca au mai beneficit  de bursa in anii anteriori!!!!!!!!!

Bursă de merit-Sem. 1 corectata 12.11.2015

Bursă de studiu integrală (S1)-Sem.1 corectata 12.11.2015

Bursă de studiu parţială -Sem.1 corectata 12.11.2015

Bursă de ajutor social (Socială)-Sem. 1 corectata 12.11.2015

DOSARELE PENTRU REDUCERI TAXĂ ALE COPIILOR ORFANI DE UNUL SAU AMBII PĂRINŢI VOR FI DEPUSE LA SECRETARIAT LA D-NA BORODA OANA PÂNĂ LA DATA DE 01 DECEMBRIE 2015.

DOSARELE VOR CONŢINE:

  • COPIE DUPĂ CERTIFICATUL DE NAŞTERE
  • CERTIFICATE DE DECES
  • DOVEZI DE VENIT (pentru cei orfani de un parinte)

 

SECRETARIAT

CALENDARUL SELECŢIEI:

  • 9/10/2015 -21/10/2015: depunerea dosarelor de candidatură la Secretariatele Facultăţii de Filosofie şi Ştiinţe Social-Politice
  • Miercuri 14 octombrie 2015, ora 14.00, sala D2, întâlnire informativă cu studenţii interesaţi să participe la selecţie
  • 22/10/2015, orele 9.00-13.00: interviu  în sala de Consiliu a Facultăţii de Filosofie şi Ştiinţe Social-Politice;
  • 23/10/2015, orele 16.00; afişarea rezultatelor la Secretariatul Facultăţii;
  • 28/10/2015, orele 14.00; sala D2, întâlnirea informativă la facultate cu studenţii selectaţi.

 

Anunt selectie SMS 2015-2016

Regulament selectie SMS 2015-16 Erasmus+

Centralizator-Acorduri-Facultati FSSP-2014-2020 -cu  domenii

Go to top