PROGRAM DE CAZARE – an universitar 2016-2017

CAZAREA VA AVEA LOC IN SALILE D2, D3( CORPUL D)

Art. 30. Graficul pentru cazarea studentilor este:

► 28 septembrie – afişarea la facultaţi, a listelor cu studenţii care au primit dreptul de cazare

► 29 septembrie – 01 octombrie   eliberarea dispoziţiilor de cazare şi cazarea efectivă.

În conformitate cu Regulamentul de cazare al Universitaţii “Al.I.Cuza” Iaşi ( art. 30 ) la Facultatea de Filosofie si Stiinte Social Politice  cazarea studenţilor in toamna 2016 se va realiza după următorul program:

  • prima zi de cazare – 29 sept 2016

între orele 9:00 – 12.30 se vor caza : studenţii din anul I – asistenţă socială, comunicare, sociologie,   res.umane

între orele 13:00-16:00 se vor caza :   studenţii din anul I – filosofie, RISE, ştiinţe politice

  • a doua zi de cazare – 30 sept 2016  

între orele 9:00 – 12.30  se vor caza :     studentii din anul III

între orele 13:00 – 16:00 se vor caza :    studentii din anul II

  •  a treia zi de cazare – 01 oct  2016     

între orele 09:00 – 13:00 se vor caza :    studenţii la master, doctoranzi, familişti şi cazurile sociale si medicale

  • a patra zi de cazare – 02 oct  2016 

între orele 9:00 – 11:00 se vor caza :   studenţii care nu s-au prezentat în primele trei zile, dar care au drept de  cazare

 

IMPORTANT :   Studenţii care au solicitat cazare vor studia lista documentelor ce trebuie prezentate la cazarea in camine şi vor avea asupra lor aceste documente ( împreună cu o fotografie ) in momentul prezentarii la cazare.

 

Studentii anul I zi si anii I+II ID care au profesorii la disciplina

Asistenta sociala aplicata si Practica compacta de specialitate (practica de vara)

pe doamna Roxana Necula si Luminita Munteanu

sunt rugati sa se prezinte in data de 15.07.2016, ora 16 sala D2.

Studenţii de la toate specializările care urmează modulul psihopedagogic sunt invitaţi in data de 04.07.2016, ora 10, sala D1 pentru a sustine examenul final - portofoliu didactic.
Profesori coordonatori: conf.univ.dr. Melentina Toma şi conf.univ.dr. Florin Frumos

IMPORTANT    TABERE VARĂ 2016

Miercuri 29 IUNIE 2016, ORA 10, ÎN CABINETUL ADMINISTRATORULUI ȘEF DE FACULTATE, STUDENȚII BENEFICIARI AI LOCURILOR DE TABARĂ ÎȘI VOR ALEGE UNA DIN LOCAȚIILE DISPONIBILE

STUDENȚII VOR AVEA ASUPRA LOR ATÂT CARNETUL DE STUDENT VIZAT LA ZI, CÂT ȘI C.I ( ORIGINAL ȘI COPIE).

 

COMISIA DE SELECTIE A STUDENȚILOR BENEFICIARI DE TABĂRĂ DE VARĂ 2016

 Decan Prof.univ.dr. Nicu GAVRILUȚĂ

Prodecan Prof.univ.dr. Anton ADĂMUȚ

Asf Ec. Claudia JACOTĂ

Secr.Șef Ec. Oana BORODA

Reprezentant studenți   ZANOSCHI IONUT

 

Pecizări primite din partea  Ministerului Tineretului şi Sportului - Casa de Cultură a Studenţilor Iaşi  afisat 24-06-2016

PROCES VERBAL DE SELECTIE TABERE DE VARĂ 2016 afisat 09-06-2016

LISTE CERERI STUDENTI TABERE DE VARĂ 2016 afisat 25.05.2016

ANUNŢ IMPORTANT

INSCRIERE LICENŢĂ ASISTENŢĂ    SOCIALĂ

2016

DOCUMENTE NECESARE PENTRU INSCRIERE LA LICENŢĂ

 

  1. copie carte de identate
  2. copie certificat naştere
  3. copie certificat căsătorie ( dacă este cazul)
  4. lucrarea de licenţă – FORMA FINALĂ PENTRU COMISIE

PERIOADA DE INSCRIERE LICENTA SESIUNEA IUNIE/IULIE 2016

ESTE  13-23  IUNIE  2016

Studenţii în regim cu taxă care nu şi-au achitat taxa de şcolarizare sunt rugaţi să prezinte la înscriere documentele care atestă plata integrală a taxei de şcolarizare.

07.06.2016

DECANAT

Asociația de Tineri din Ardeal caută un voluntar pentru un stagiu SEV de un an în Croația, începând din 25 august 2016, în domeniul umanitar-asistenței sociale. Toate cheltuielile sunt acoperite conform regulilor Programului Erasmus Plus.

Asociatia de Tineri din Ardeal Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Go to top