-
TUBY ERUTANJ A. BECKY CĂS. TSARFATI - la data de 25.01.2023, ora 10:00, în SALA MICĂ, CASA UNIVERSITARILOR IAŞI
-
SHIMONI I. NAVA CĂS. SHAFRIR - la data de 27.01.2023, ora 11:00, în SALA DE CONSILIU
-
DALBAN C. COSTEL - MARIAN - la data de 19.01.2023, ora 10:00, în SALA FERDINAND
-
BĂLAN R. CARMEN-ALEXANDRA CĂS. STADOLEANU - la data de 26.01.2023, ora 10:00, în SALA DE CONSILIU
-
MOCREI - REBREAN L. LUCIAN - La data de 08.12.2022, ora 10:00, în SALA DE CONSILIU
-
SHARABI M. ADI CĂS. SHARABI-NOV - La data de 09.12.2022, ora 11:00, în SALA DE CONSILIU
-
SESERMAN C.V. CORINA MARICA - la data de 19.09.2022, ora 10:00, în SALA DE CONSILIU
-
PÂRJU T. DENNIS-THEODOR - la data de 29.09.2022, ora 12:00, în SALA DE CONSILIU
-
KRUGER J. MARCELE - la data de 23.09.2022, ora 10:00, în SALA DE CONSILIU
-
JÎJÎIE D. IOANA CĂS. MOROŞANU - la data de 22.09.2022, ora 12:00, în AMFITEATRUL II-8
-
GOLDENBERG CĂS. KEMELMAN I. RACHEL - La data de 22.09.2022, ora 12:00, în SALA DE CONSILIU
-
GÎTLAN I. COSTEL - La data de 09.09.2022, ora 12:00, în Sala Ferdinand, Rectorat
-
FECIORU S. CORNELIU OVIDIU - La data de 22.09.2022, ora 10:00, în SALA DE CONSILIU
-
BĂLAN M. OANA MIHAELA CĂS. ALBU - La data de 15.09.2022, ora 11:00, în SALA DE CONSILIU
-
AMARANDI V. VICTOR - la data de 19.09.2022, ora 12:00, în SALA DE CONSILIU
-
ȘUNDA I. IRINA - data de 24.06.2022, ora 12:00, în Sala de Consiliu a Facultăţii de Filosofie şi Ştiinţe Social-Politice
-
POPOV E. LUMINIȚA CĂS. COSTACHE - data de 30.06.2022, ora 14:00, în Sala de Consiliu a Facultăţii de Filosofie şi Ştiinţe Social-Politice
-
MICU M. IRINA-ELENA CĂS. STAN - data de 15.06.2022, ora 10:00, în Sala de Consiliu a Facultăţii de Filosofie şi Ştiinţe Social-Politice
-
ROTARIU D.I. IRINEL la data de 14.05.2022, ora 10:00, în SALA FERDINAND - RECTORAT
-
COHÂLTIR F. MIHAELA CĂS. RUS la data de 21.04.2022, ora 10:00 Sala de Consiliu a Facultăţii de Filosofie şi Ştiinţe Social Politice
-
GUGUIANU I.V. BOGDAN la data de 28.02.2022, ora 10:00 online
-
POLACO M. DAFNA CĂS. CASPI la data de 13.12.2021, ora 10:00 - online
-
TATARCAN I. EMILIANA-OANA la data de 24.09.2021, ora 10:00, online
-
SPASCHI E. COSMIN-FLORENTIN la data de 20.09.2021, ora 13:00, online
-
CÂRLAN C. BRÎNDUŞA-ELISABETA la data de 20.09.2021, ora 10:00, online
Sintetizare paşi ce trebuie urmaţi pentru susţinerea publică a tezei de doctorat:
- Se depune teza, in format electronic, la secretariatul scolii doctorale (inainte de a fi sustinuta in comisia de indrumare). Studentul doctorand face o cerere la scoala doctorala pentru demararea procedurilor de evaluare a tezei de doctorat de catre comisia de indrumare, avizata de conducatorul de doctorat.
- Secretariatul scolii doctorale obtine raporul de similitudini prin intermediul Biroului pentru studii universitare de doctorat; acest raport va fi pus la dispozitia conducatorului de doctorat si membrilor comisiei de indrumare.
- Se sustine teza in fata comisiei de indrumare.
- In urma acordului membrilor comisiei de indrumare, conducatorul de doctorat intocmeste referatul de acceptare.
- Teza se depune oficial, la secretariatul scolii doctorale, in format tiparit si electronic, impreuna cu rezumatul tezei si CV -ul doctorandului; un exemplar al tezei, in format tiparit, se depune la biblioteca facultatii, de unde se obtine o adeverinta ce va fi depusa la dosarul de doctorat.
- Conducatorul de doctorat propune comisia de sustinere publica, ce trebuie avizata de Consiliul scolii doctorale si aprobata de conducerea IOSUD.
- Se intocmeste decizia de numire a comisiei.
- Dupa obtinerea rapoartelor referentilor oficiali, studentul doctorand intocmeste cererea pentru fixarea datei sustinerii publice, avizata de conducatorul de doctorat si presedintele comisiei; cererea se depune la secretariatul scolii doctorale cu minim 20 de zile calendaristice fata de data sustinerii publice.
- Scoala doctorala intocmeste si afiseaza anuntul pentru sustinerea tezei, cu cel putin 20 de zile calendaristice fata de data sustinerii publice. Acesta, va include: data, locul, ora de sustinere, numele conducatorului de doctorat, precum si locul unde textul integral al tezei, in format tiparit, poate fi consultat. Anuntul sustinerii publice, rezumatul tezei in format electronic, CV -ul doctorandului, CV -urile membrilor comisiei de doctorat, sau linkurile catre acestea, sunt afisate pe situl scolii doctorale. Linkul catre pagina scolii doctorale unde au fost postate informatiile de mai sus, se transmite Biroului pentru studii universitare de doctorat pentru a fi facut public pe site -ul IOSUD.
- Observatie: In vederea obtinerii raportului de similitudini, tezele de doctorat in format electronic se vor transmite doar prin e -mail la adresa Secretariatului Şcolii Doctorale, recomandabil in format DOC.
Go to top