FOTO OBADA RARES

 

 

 

 

Asist. univ. dr. Rareş Obadă


email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

CV academic


 

·       seminarii la disciplinele: Comunicare integrată de marketing, Managementul relațiilor publice, Comunicare politică, Scriitură în publicitate și PR, Relații publice la nivelul ONG-urilor, Fundamentele relațiilor publice.         
·       teme predilecte de cercetare: comunicare integrate de marketing, marketing on-line, relații publice, comunicare on-line.

Cărți științifice publicate:
Obadă, D. R. (2015). Impactul stării de flux din mediul on-line asupra calităţii percepute a unui site web de brand. Pro Universitaria, București, ISBN 978-606-26-0418-9 
Participarea la conferințe internaționale: 
Participarea cu lucrarea realizată în co-autorat: "METHODOLOGICAL ISSUES IN TRANSLATING EMOTIONAL DESCRIPTORS FOR ADVERTISING TESTING", prezentată la 8TH EMAC REGIONAL CONFERENCE "BRIDGING THE MARKETING THEORY/PRACTICE GAP AND COMPETITIVENESS OF THE NEW EUROPE", THE WEST UNIVERSITY OF TIMISOARA, TIMISOARA, ROMANIA, SEPTEMBER 20-22, 2017


Participarea cu lucrarea realizată în co-autorat: "GO WITH THE FLOW EXPLORING THE RELATIONSHIP BETWEEN ONLINE FLOW STATE AND PERCEIVED QUALITY OF A BRAND WEBSITE A STRUCTURAL MODELING APPROACH" la 6TH EMAC REGIONAL CONFERENCE "MARKETING THEORY CHALLENGES IN EMERGING MARKETS", WU VIENNA, AUSTRIA, SEPTEMBER 16-18, 2015


Participare cu lucrarea "EXPLORING USER'S FLOW-PROPENSITY WHILE BROWSING ON A BRAND WEBSITE: USING THE BIG FIVE MODEL TO ASSES AUTOTELIC PERSONALITY" la CONFERINȚA INTERNAȚIONALĂ: "HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCES TODAY. CLASSSICAL AND CONTERMPORARY ISSUES", ACADEMIA ROMÂNĂ, FILIALA IAȘI, 7-10 May 2015, ROMÂNIA


Participare cu lucrarea realizată în co-autorat: "EXPLORING THE RELATIONSHIP BETWEEN ONLINE FLOW EXPERIENCE AND PERCEIVED QUALITY OF A BRAND WEBSITE: A CONCEPTUAL MODEL" la 5TH EMAC REGIONAL CONFERENCE - MARKETING THEORY CHALLENGES IN EMERGING MARKETS HOSTED BY THE UNIVERSITY OF ECONOMICS IN KATOWICE - POLAND, 24-26 SEPTEMBER, 2014


Participare cu lucrarea "INNOVATION IN MEASURING THE PERCEIVED QUALITY OF E- COMMERCE WEBSITES: A CRITICAL REVIEW OF EXTANT KNOWLEDGE" la THE 18th INTERNATIONAL CONFERENCE "INVENTICA 2014", (July 2nd - 4th, 2014), IAȘI, ROMÂNIA


Participare cu lucrarea "METHODOLOGICAL CHALLENGES AND INNOVATIONS IN STUDYING ONLINE FLOW INFLUENCE ON PERCEIVED QUALITY OF A E-COMMERCE WEBSITE" la "CONFERINȚA ȘTIINȚIFICĂ INTERNAȚIONALĂ EDIȚIA a - X – a – DEZVOLTARE ECONIMICĂ SOCIAL DURABILĂ A EUROREGIUNILOR ȘI A ZONELOR TRANSFRONTALIERE ÎN CADRUL FORUMULUI TRANSFRONTALIER AL EUROREGIUNII SIRET-PRUT-NISTRU, EDIȚIA A-II-A, 27 IUNIE 2014, BĂLȚI, REPUBLICA MOLDOVA


Participare cu lucrarea: "ONLINE FLOW EXPERIENCE AND PERCEIVED QUALITY OF A BRAND WEBSITE: INPASCANI.RO CASE STUDY" la INTERNATIONAL CONFERENCE LOGOS UNIVERSALITY MENTALITY EDUCATION NOVELTY (LUMEN 2014), IAȘI, ROMÂNIA


Participare cu lucrarea realizată în co-autorat: "MULTIMODALITY AS A PREMISE FOR INDUCING ONLINE FLOW ON A BRAND WEBSITE: A SOCIAL SEMIOTIC APPROACH" la INTERNATIONAL CONFERENCE LOGOS UNIVERSALITY MENTALITY EDUCATION NOVELTY (LUMEN 2014), IAȘI, ROMÂNIA


Participare cu lucrarea "MEASURING PERCEIVED SERVICE QUALITY OFFLINE VS. ONLINE: A NEW PESQ CONCEPTUAL MODEL" la INTERNATIONAL CONFERENCE EMERGING MARKETS QUERIES IN FINANCE AND BUSINESS, 24-27 OCTOBRIE 2013, TÂRGU MUREȘ, ROMÂNIA


Participare cu lucrarea "FLOW THEORY AND ONLINE MARKETING OUTCOMES: A CRITICAL LITERATURE REVIEW" la 20th INTERNATIONAL ECONOMIC CONFERENCE - IECS 2013 "POST CRISIS ECONOMY: CHALLENGES AND OPPORTUNITIES" SIBIU, ROMÂNIA


Participare cu lucrarea "MEASURING THE PERCEIVED QUALITY OF A COMMERCIAL WEB SITE: A CRITICAL LITERATURE REVIEW" la "DOCTORAL SCHOOL OF ECONOMICS AND BUSINESS ADMINISTRATION INTERNATIONAL CONFERENCE" 2013, IAȘI, ROMÂNIA


Participare cu lucrarea "THE IMPACT OF ONLINE FLOW ON A BRAND'S PERCEIVED QUALITY" la 4th EMAC (European Marketing Academy) CEE REGIONAL CONFERENCE MARKETING THEORY AND CHALLENGES IN EMERGING SOCIETIES, DOCTORAL COLLOQUIM, 25 SEPTEMBRIE, 2013 – SANKT PETERSBURG, RUSIA 

Participare la conferințe naționale: 
Participarea cu lucrarea "MĂSURAREA AUDIENȚEI RADIO ÎN ROMÂNIA POSTDECEMBRISTĂ: PROVOCĂRI METODOLOGICE ȘI NOI PERSPECTIVE ÎN CONTEXTUL DEZVOLTĂRII NOILOR TEHNOLOGII INFORMAȚIONALE" la SESIUNEA DE COMUNICĂRI ȘTIINȚIFICE "EVOLUȚII ALE COMUNICĂRII DE MASĂ ÎN ROMÂNIA POSTDECEMBRISTĂ" ORGANIZATĂ DE DEPARTAMENTUL DE COMUNICARE ȘI RELAȚII PUBLICE DIN CADRUL FACULTĂȚII DE FILOSOFIE ȘI ȘTIINȚE SOCIAL-POLITICE, UNIVERSITATEA "AL. I. CUZA DIN IAȘI", 30 OCTOMBRIE 2015, IAȘI, ROMÂNIA 


Articole științifice cotate ISI Proceedings:
Obadă, D. R. (2014). Online Flow Experience and Perceived Quality of a Brand Website: Inpascani.Ro Case Study. Procedia - Social and Behavioral Sciences, Vol. 149, pp. 673–679, doi:10.1016/j.sbspro.2014.08.252
Culache, O., & Obadă, D. R. (2014). Multimodality as a Premise for Inducing Online Flow on a Brand Website: A Social Semiotic Approach. Procedia - Social and Behavioral Sciences, Vol. 149, pp. 261- 268, doi:10.1016/j.sbspro.2014.08.227


Obadă, D. R. (2014). Measuring Perceived Service Quality Offline vs. Online: A New PeSQ Conceptual Model. Procedia Economics and Finance, Vol. 15, 2014, pp. 538–551, doi:10.1016/S2212- 5671(14)00505-X


Obadă, D. R. (2013). Flow Theory and Online Marketing Outcomes: a Critical Literature Review. Procedia Economics and Finance 6, pp. 550-561. 

Articole științifice B+:
Obadă, D. R. (2014). Exploring the Mediating Role of Perceived Quality between Online Flow and Customer's Online Purchase Intention on a Restaurant E-Commerce Website. The Yearbook of The "Gh. Zane" Institute of Economic Researches, vol. 23, issue 1, pp. 35-44. 


Articole în volumele conferințelor:
Obadă, D. R., Ceobanu C., Munteanu, C. (2014). Exploring the relationship between online flow experience and perceived quality of a brand website: a conceptual model. In M. Szymura-Tyc (ed.), 5th EMAC Regional Conference - Marketing Theory Challenges in Emerging Markets (pp. 145 - 152), Katowice, Polonia: University of Economics in Katowice, ISBN: 978-83-7875-210-3.


Obadă, D. R. (2014). Innovation in Measuring the Perceived Quality of E-Commerce Websites: A Critical Review of Extant Knowledge. In B. Plahteanu (ed.), The 18th International Conference "Inventica 2014" (pp. 331 - 342), Editura PERFORMANTICA, ISSN: 1844-7880. 

Go to top